Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En nabo som jeg i alle år har vokst opp med ( Han er vel godt over 70) er nå dømt til 10 mnd fengsel for seksuell omgang med jenter på 13/14 år. Han er i tillegg bestefar til en venninne av meg, og er ( eller var) en kjempegod venn av foreldrene mine.. venninna mi har det ikke så greit nå. Når vi var små og tidlig i tenårene var han bestandig sånn som skulle kysse/stryke oss jenter på kinnet og klemme oss.. Trodde han bare var koselig med oss, men nå ser man jo hvordan han egentlig er. Han ble i tillegg hentet av politiet da han passet sine to små barnebarn alene, to jenter på 7 og 11 år.. Uff, ville bare få det ut jeg. Er litt rart det, at man vokser opp med en person i nabolaget som viser seg å være pedofil..Aner virkelig ikke hva jeg skulle ha gjort dersom noe sånt hadde skjedd med min datter når hun er 13 år!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia.

D va svært trist å høre å æ kan tenke mæ d va et sjokk for dæ. Men æ syns d e kjempe bra at han faktisk får straffa si, e altfor mange pedofile som går rundt uten å bli tatt/få straffa dem fortjene.

Æ har vært på den andre sia, å kan garantere dæ at d e mange familiemedlemma, goe naboa osv rundt omkring som faktisk e pedofil, men som klare få ofran sine til å holde kjeft om det føle dm gjør mot dem :-/

Skrevet

Det kan oppleves som et sjokk når man finner ut at noen i nabolaget har misbrukt barn, men sannheten er vel desverre at det er pedofile i de fleste bydeler og bygder i Norge. Så det beste vi kan gjøre for barna våre er å snakke med dem og passe godt på! Heldigvis går det bra med unger flest:) Lett å bli nervøs av alt det slemme som finns der ute i verden.

Skrevet

Ja, synes og det er bra han tar straffen sin ;)

Skjønner virkelig ikke bare at voksne mennesker kan gjøre sånt mot små barn og unge jenter. Blir kvalm! Man hører jo om det overalt, på tv og nyheter men det blir litt annerledes når du faktisk har pedofile folk i nabohuset..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...