maysen Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Idag var jeg hos legen og hadde første timen. Jeg fortalte om blødningene jeg har hatt, og han mente det ikke var noe farlig. Da han skjønte hvor bekymra jeg var, ville han ta en titt... Etter noe jeg syns var en laaaaaang stund, var han ferdig. Beskjeden jeg fikk da, var ikke noe hyggelig. Han sa det var mere blod enn han likte.... Han sykmeldte meg ut uka og lovte å ringe meg i morra for å høre hvordan det går da. Så dro jeg hjem for å slappe av som jeg fikk beskjed om. Men etter han gjorde den undersøkelsen, har det ikke kommet mere blod!! Kan det være at det ikke er noe galt alikevell????? Noen som har opplevd noe av det samme? Kan det være at jeg ikke har abortert alikevell?? Han sa jo ikke at han var sikker på at jeg har abortert? Huff, er litt stressa kjenner jeg...
Yo&La+spire Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Huff...ja...aldri morsomt å vere bekymra. En dag føles som 100 når en går å tenker på sånne ting:/ Hvor langt er du på vei da? Og hvor mye har du blødd? Det er jo endel som blør litt rundt den tiden de skulle hatt mensen...noen tror jo til og med at det er mensen, så da må det jo vere litt...Tok du hcg prøver?
maysen Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2009 jeg er vel rundt 5 uker på vei, og har blødd sånn lyserødt friskt blod i noen uker. bare sånn bittelitt, og det er visst ganske normalt. Så typisk idag da, når jeg har legetime, blør det plutselig litt mer. sånn at jeg kjente det lissom. Men har ikke hatt noe vondt.. Ja tok graviditetstest visst det er det du mener hos legen idag, og den var positiv..
Yo&La+spire Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Eg tenkte mer på prøver som viser om hcg stiger eller synker...tas med 1-2-3 dagers mellomrom....Mine steg som de skulle og derfor mente legene at det ikke kunne vere en sa...(det kan jo vere noe annet galt, men sa var det ikke da...så eg håper det går bra nå)
maysen Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2009 Dette ser dårlig ut, blør endel igjen.... Nei, det ble ikke tatt en sånn test..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå