Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei der

joa,det går greit nok vøtt, nok å gjøre, nok å tenke på, nok å bruke penger på

skjønner du har flyttet? lenger vekk fra meg?

det vil jeg og, langt vekk herfra hvor alle bare tar det de vil ha

hilsen bitterfaen

Skrevet

Flyttet ikke så mye lenger fra deg sikkert, bare sånn litt i bane rundt, du er jo midtpunktet i midt liv, ikke sant. Og vekk fra mitt eget bitterfaanspøkelse som nok likna mye på ditt. Stjælt sykkel? Bil? Hos oss gikk det mest i herping, da, sykler og billåser og blomsterbed. Stjæle gjør man bare leker og ting som i to sekunder blir stående utenfor boden.

Nå ikkebitter, faktisk ravende fornøyd. Morrakaffe i sola på plenen foran dokkestua. Pen snekkermann i annen etg. Levert veslingen i barnhagen med flagg, kjole og joggesko helt uten krangling også (det er bare FOR KALDT for pensko). Du er hjertelig velkommen på spa.

• 1 måned senere...
Skrevet

ja jeg vet, kos å være til nytte, høhø

jepp, både sykkel og bil ble borte, men nye er anskaffet og det er jo gromt.

dokkestue? egen plen? 2 etasjer? høres phint ut.

spa er jeg litt usikker på.....

klare for skolen da?

Skrevet

Nja, du kan jo se på "spa" som en metafor for "få tilbake freden i sjela på generelt grunnlag uten avkledning og teit massasje av Helga von Dreckmeister".

Skolen... Veldig ferdig med barnehagen, selv om jeg gjerne skulle hatt med noen av de ansatte derfra til skolen - super bhg, men utrolig klar for skole.Og ungen er klar, og jeg har smelt unge inn i skolesystemet før og er egt veldig klar for det jeg også, men jeg kommer til å være veldig sentimental når hun går inn... Godt det er en lang fin sommer først.

Phint er ordet. Inderphilet.

Skrevet

Fanden spare. Der gikk min multietniske troverdighet. Nei, vi spiser ikke grillet inder. Indrephilet.

• 1 måned senere...
Skrevet

ler av inderphilet....eller grøss.

alt kan grilles!

vi er også klare for skole, bare siste ferieøkt igjen nå.

fint ferdig med bhg på lenge!

jeg liker forresten å finne igjen innlegg på side 1 etter over en mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...