Vivil-08 Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Synes magen har sunket siste dagene. Før hadde jeg lillegutts spark helt oppi ribbena, nå kjenner jeg de lenger ned. Var hos jormor da jeg var 34+2, og da var hodet kommet ned i bekkenet men hodet var ikke festet. I tillegg har jeg de siste dagene hatt konstant vondt i lysken + vondt i korsryggen, noe jeg bare har hatt etter å ha ligget lenge eller gått lang tur tidligere. Tyder dette på at jeg kan føde før termin, eller trenger det ikke bety noe som helst? Dere som tidligere har født; Hvor langt var dere på veg når magen sank, og når fødte dere? Ikke klar for å føde riktig enda!
Juni prinsesse Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Dette vil jeg gjerne også høre litt om. Både lege og de på sykehuset har kommentert at Trulte ligger veldig dypt. Men hodet er visst ikke festet ennå... Jeg er nå litt glad for at hun ligger så dypt, for det er jo halve jobben under selve fødselen, men hun trenger ikke komme helt ennå, er 34+3 )
Sofapute Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 jeg lurer også på dette! er 34+2 i dag og syntes det var litt tidlig, men jeg føler meg helt rar nedetil. Akkurat som om han presser ekstra på blæra og alt der nede. Synes også at magen ser litt mindre ut plutselig?
cec26 Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Desverre så har ikke dette noe å si, jeg er nå i uke 29, hodet ligger langt nede i bekkenet, og magen har sunket... det samme skjedde når jeg gikk gravid med nummer 2, da hadde hodet festet seg i uke 32... og det er ikke vanlig med nummer 2, gikk desverre 7 dager over termin... Med nummer 1, så festet ikke han seg, eller snudde seg før i uke 37 og jeg fødte 6 dager etterpå... altså 2 uker før termin...
Vivil-08 Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2009 Synes det var litt betryggende at det ikke trenger ha sammenheng jeg! Har igjen to uker på jobb som jeg gjerne skulle hatt med meg + greit å ha litt permisjon før han kommer for å roe ned og ordne litt. I tillegg kjennes det godt å kunne puste litt friere!
Ooops I did it AGAIN Skrevet 15. mai 2009 #6 Skrevet 15. mai 2009 Min mage sank i uke 32.. og hodet var nesten festet.. Men siden da har baben snudd seg opptil flere ganger.. TROR den ligger rett vei nå, men skal få sjekket på mandag. Er i uke 36..
soleia Skrevet 15. mai 2009 #7 Skrevet 15. mai 2009 Magen var sunke, og hovudet festa ved ktr 34+1. Det trong ikkje bety at baby kom tidleg sa jm. Eg er no 39+4 og baby ser ikkje ut til å ha tenkt å komme enno.
barn nr 5 på vei:) Skrevet 15. mai 2009 #8 Skrevet 15. mai 2009 frøkna mi sank ner i uke 32...er nå i uke 34.i tidligere svangerskap har d variert fra uke 30 til 32.dei har festa seg ca uke 36 og fødslane har vert i uke 38
Sofapute Skrevet 15. mai 2009 #9 Skrevet 15. mai 2009 hahaha... må le litt Har skrevet oppforbi her at "jeg føler meg helt rar nedentil, akkurat som om han presser ekstra på blæra"... har akkurat vært på legevakten og funnet ut at jeg har urinveisinfeksjon... ikke rart jeg følte meg rar da..hehe Måtte bare si det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå