Glad_mor_85 Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Kan man ha den på å titte litt eller ødelegger det for batteriet osv?? Føler meg som en unge hver gang jeg får ny mobil, og lenge å vente 12 timer syns jeg-. hheehe
Ksenia & Anjem Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 J gidder aldri å vente 12 timer..hoho...settern på at once;)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Hver gang jeg kjøper ny mobil får jeg beskjed om å bruke opp det som er igjen av batteriet og la den slå seg av før jeg lader.
Miss Dynamite Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 det er bare før i tiden det var sååå viktig. nå gjør nesten ingen det...
Gjest Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 Hva står det i bruksanvisningen da ? Trodde det med å ha dem på lading så lenge var ut jeg. Sist jeg kjøpte mobil (på en telebutikk) sa de at det var bare på den gamle typen batterier at man måtte gjøre det. De som er nå er fulladet etter ca 20 minutter, og trenger ikke lades lenger første gangen heller. Det samme er når det gjelder å tømme batteriet. Kan godt lade litt og litt uten at batt. tar skade av det. Dette sto også i hurtigguiden til min telefon. Men det kan hende det varierer fra tlf til tlf da.
Glad_mor_85 Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2009 står bare generelt i telenor pakken at jeg skal la den lade 12 timr før bruk, men den er en ny Nokia. så prøver jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå