Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 For noen uker siden så hadde jeg bursdag. Jeg fikk da en flaske med noe godt å drikke av hun ene kollegaen min. Ei som jeg har fått veldig god kontakt med på jobb ) Nå har hun bursdag, å jeg aner ikke hva jeg skal finne på til hu. Hu er 20 år eldre enn meg, så vi liker jo ikke akkurat de samme tingene. Men jeg tenkte på å enten bake en kake til henne å ta med på jobb (på dagen hennes), en kake hun liker veldig godt ) Eller kjøpe en blomst og 1 flaske vin. Hva hadde du satt mest pris på?
The Bad Gal Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 KAKE!!!!!!!! Jeg elsker kaker! (og jeg er avholds, og blomster har jeg i hagen) En hjemmebakt kake viser jo at du virkelig har lagt sjelen i det, er letterer å springe ut å kjøpe vin og blomster....
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #6 Skrevet 14. mai 2009 Vin og blomster.. men hadde ikke blitt sur for en kake heller
kathrinemor Skrevet 14. mai 2009 #7 Skrevet 14. mai 2009 Jeg synes kake, ellers blir gaven litt for lik den du fikk av henne, pluss at det blir veldig personlig og koselig, du tok deg tid til å lage noe spesielt for henne.
serin@ Skrevet 14. mai 2009 #8 Skrevet 14. mai 2009 Kake, jeg hadde satt veldig pris på om noen hadde giddet å stå å lage kake til meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå