Gå til innhold

hvor lenge har dere vært sammen? hvor ofte har dere sex??

Anbefalte innlegg

Skrevet

snart 5 år sammen.

ca 2 ganger i uken

1 barn sammen på 2 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snart ett år. Vi har 7 barn til sammen og må nøye oss med 3-5 ganger per dag i snitt. Skulle helst hatt mer, men tingenes tilstand sier sitt. Elsker min helrige forlovede over alt på jord.

Skrevet

Sammen i 2,5år. Sex hele tiden. Er gravid så blir jævli frustrert om det går noe særlig mer enn 45 min uten noenting. Fy faen ass, da klikker det her i heimen.

Skrevet

Hehe, neppe seriøst. det sier seg selv- hvordan skulle disse menneskene da opprettholdt et arbeidsliv?

Jeg er a den typen som blir superhorny når jeg er gravid selv, men mer enn 1-2 ganger daglig blir det liksom ikke tid til når man skal jobbe og ta seg av annet barn.

Her har vi oss annenhver dag. Har vært sammen i 8 år og har to små. det er det vi rekker, liksom. Mne ideelet sett burde det være daglig. det var det helt til vi fikk barn

Skrevet

ca 3, gift i snart 2 av dem..

ca 2 ganger i uken, ingen barn - men prøver..

Det er ingen lidenskap, ikke noe begjær sånn som det var i begynnelsen..

Ingen klining med mindre vi ligger under dyna og skal ha sex..

Jeg savner begjær!!!

Sex med en x begynner å høres fristende ut..

Og ja, jeg har sagt rett ut hva jeg vil ha - men neida.. Han er enig og lover å gjøre noe med det, men avviser meg når jeg prøver..

Skrevet

Vært sammen i fire år, har to barn (tvillinger.)

Det går i perioder, noen ganger har vi sex hver dag, gjerne flere ganger for dagen. Andre ganger blir det ikke mer enn tre-fire ganger i uken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...