Gjest Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Jeg har totalt angst for edderkopper, og nå er de jaggu meg kommet tilbake på altanen min. hva het den sprayen dere tipset om ifjor???
It's all about me Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Jeg bruker en diger svart spray fra Felleskjøpet. Husker ikke hva den heter, men den er til masse forskjellig smådyr. Står ikke noe om edderkopper på den, men funker supert til det også. Virker både prevantivt og på udyra som kommer for nære.
Puselure Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Permetrin eller noe i den duren heter sprayen. Spør på Felleskjøpet, de vet;)
ღhælgelainnღ Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Få tak i Pelias universal insektsspray. Anbefales!!!
It's all about me Skrevet 14. mai 2009 #7 Skrevet 14. mai 2009 Eh...... Fluer eller edderkopper, fluer eller edderkopper, fluer eller edderkopper, valget er ikke så vanskelig akkurat.
ღhælgelainnღ Skrevet 14. mai 2009 #8 Skrevet 14. mai 2009 Den selges hos forskjellige forhandlere rundt om i landet, men enkleste er å ringe hovedkontoret, evt. sende mail og bestille flaska. Den er drøy og er virkelig bra. Både mot maur, edderkopper, veps, mygg osv.
Gjest Skrevet 14. mai 2009 #9 Skrevet 14. mai 2009 Ok da skal jeg sjekke litt rundt. Tusen takk for tipset. Finnes ikke fluer her, de spiser jeg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå