Gå til innhold

Ultralyd rundt uke 36..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på ultralyd rundt uke 36? Hva var deres mål? Jeg var i dag (36+1) og fikk disse målene:

BPD: 98

MAD: 102

FEMUR: 73

Fikk en stor gutt sist svangerskap, men denne ser ut til å bli ganske "gjennomsnittlig" :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Vi har: 36+2. Vi fikk disse målene, ganske så likt som hos deg da!

BPD:94

MAD:104

FEMUR:71

Fikk også beskjed om "gjennomsnittlig", perfekt:) og i tilegg komentaren: du kommer IKKE til å gå helt til termin (10 juni). Lukker ørene for sånn info,han kommer når han vil:)

Skrevet

Jeg er førstegangs og ble sendt til vekstestimering i uke 36.

Det viste seg at jenta inni magen er helt på gjennomsnittet, men jeg hadde godt med forstervann, og var derfor litt større enn kurven. Denne kurven har forøvrig jevnet seg veldig ut de siste ukene...

Har termin om 7 dager idag, og har også fått beskjed om at jeg ikke kommer til å gå frem til termin... Men jeg sitter her enda og venter.... Og leter etter tegn på at noe snart skal skje... Littt skummelt når leger og jordmødre uttaler seg om når den lille vil komme, merker jeg har blitt veldig opphengt i det de har sagt og kjenner jeg begynner å bli skuffet over at ingenting skjer... Det er lett å glemme at disse små kommer når de er klare når man sitter her på slutten og bare venter og venter og venter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...