Gå til innhold

Ytre vending - igjen! En liten oppmuntring til dere med seteleie...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg vært til ytre vending, 19 mnd siden sist.

Samme fantastiske overlege.

Det hele var unnagjort på 1 time, selve vendingen tok bare 5 minutter.

Babyen har ligget i seteleie så lenge jeg kan huske, så var litt i tvil om vi kom til å få det til. Gleden var derfor stor da bena og armene var samlet på en side og det 'bare' var å dytte rundt.

Dette er selvfølgelig ikke noe alle med seteleie kan få, kommer mye an på det fysiologiske, men kan absolutt anbefale det etter to vellykkede vendinger selv!

Det er ikke noe behagelig, og man må stole på legen som skal gjøre det, hvis ikke blir det vanskelig å slappe av 100% i magen mens det pågår.

Nå gjenstår det bare å se om h*n holder seg der til fødselen!!

Må innrømme at jeg er lettet og glad nå!

Vi var på A-hus for de som lurer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå jeg vil å, men her på sykehuset vender de ikke så det blir sete fødsel på meg gitt!!:0

Skrevet

Huff det var synd!

Er jo en viss risiko forbundet med vending så er vel derfor en del steder ikke gjør det, men jeg er veldig glad for at vi fikk tilbudet.

Ble satt i gang sist da hun ble snudd dagen etter termin og de ikke ville hun skulle snu tilbake.

Nå er jeg forberedt på setefødsel heller enn å bli satt i gang hvis h*n snur tilbake. Har snakket mye med legen om det og jeg er helt rolig på at det også går bra.

Vil anbefale deg å snakke med noen om setefødsel så du vet akkurat hva som kommer til å skje underveis, jeg er sikker på at du kommer til å klare deg veldig bra!

Masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...