Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Vil alle som bruker disse sidene leve med en mann resten av livet? Og tror dere at dere klarer det? Resten av livet? Hva er alternativet? Om dere har drømmemannen nå, men alikevel ikke klarer det...? æsj, jeg er forvirra, skulle ønske jeg kunne ha det helt greit med den tanken, altså å ikke ha sex med andre enn mannen min! men jeg synes det er en kjedelig tanke. desuten møter jeg jo alltid mange på byen som absolutt ikke tenker på dama si...jeg har aldri være utro jeg altså, men guuuud hvor jeg har hattt lyst. akkurat en slik episode igjen, derfor jeg er litt rar i topplokket nå...hehe kyssa litt da...eller litt mye. men jeg ble ikke med han hjem heldigvis, men jeg har ikke akkurat for vane å kline med andre heller...men så synes jeg på en måte ikke det er direkte ondt heller, har ikke veldig dårlig samvittighet heller. uff, jeg som har et så flott forhold fra før!! jeg er et susehue! og ja, jeg hadde nok blitt sur om typen var utro, selvfølgelig!!!! men på en annen side så hadde jo jeg hatt sjansen til å være det også da...hmmm....men jeg har spurt om han ville ha åpent forhold, og det ville han ikke...høhø
Neverstill Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 forhold er ikke for alle.. men jeg føler meg trygg i mitt forhold og trenger ingen andre:)
malingus Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Vel, jeg tenker som så: noen klarer det fint, andre ville aldri taklet det. Vi mennesker er så forskjellige. Men skal man leve i et åpent forhold må begge være 100% med på det, og det må avtales nøye. Hva er greit og hva er ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå