Gjest Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Skal ta ut spiralen i morgen, det er planen iallefall, men er enda usikker ? Orker vi dette ? Trenger litt innspill, for og i mot ? Vet det er et under å få barn, det er det virkelig, men slitsomt også !!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 He he he, splitter piiiiiiiine, splitter piiiiine;-)) Nope, ikke gal bare litt halvsprø. Nei nå tuller jeg veldig. Det er jo så kos med baby, hvis man ser bort fra nattevåk. Og det fikser du! Hva dere orker eller ikke kan jeg ikke hjelpe med, selv er jeg ferdig med baby. Men så har jo jeg to barn med mannen min. Og det har vel ikke dere? Nei jeg sier hopp i det, hva er det verste som kan skje liksom? At du ikke får sove sammenhengende i 8 timer pr. natt. Det er vel ingen krise;-) Vi kan sove når vi blir gamle, og det er leeeeeeeenge til:-D Lykke til!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Så spennende da!!! Det er som du sier, for og imot, et under og slitsomt også. Det aller viktigste er vel at dere kjenner for det begge to og at dere føler dere klare for en ny verdensborger:-) Tenk så koselig da! Lykke til med avgjørelsen og oppløp/tørrtrening;-D Kniiiis:-)
♥Snulder Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Mer spenstig enn gal vil nå jeg si da;=D Ser man på "sluttsummen" av det å ha barn... så vil jeg påstå at det er mest gleder! Ønsker dere lykke til! Blir morro å følge deg!!! For jeg tar det som en selvfølge at vi får vite ALT;=DDD
Gjest Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 Den sitter ennå ;-) Vimsemamma vimsa med timen og kom for sent, passe stressa, og legen foreslo at jeg burder vente et par uker til ... hehehe tenkte vel sitt - ho der må bare ikke få flere barn, vimsete som hun er - sikkert nok med to. Ble en celleprøve;-) Hehe tenker 2 uker til :-)) Takk for innspill, og self. dere får vite ALT, her er ingeting hemmelig :-)
Ronja65 Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 He he... Lover!!!!!.. du klarer aldrig å bestemme deg... fornuft er en ting og følelser er en annen.... Og jeg tror du innerst inne har lyst å fjerne spiralen.....ikke sant???... så jeg bestemmer meg for å støtte den siden av deg som går på følelser... dvs... få ut spiralen fort å gali... da bestemmer naturen for dere!!!...Og babyen kommer du jo aldri til å angre på.... :-)))) Har jeg rett?????? Lykke til uansett valg... Klemz
Gjest Skrevet 17. mai 2009 #8 Skrevet 17. mai 2009 Nei du er ikke gal, det må vi være,hehhehe...Lykke til :0)
=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 18. mai 2009 #9 Skrevet 18. mai 2009 gal? Neida. Helt normalt med tanker om div. Men man ser jo at det går veldig greit når man er mitt i det.hehe. Sier som over her, ta den ut og la naturen bestemme =D Lykke til med bestemmelsen. Å en klem i forbifarta å.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå