Gå til innhold

Hva hadde dere gjort ? Selge vogna eller ikke ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Teutonia Elegance, som er nydelig og litt spesiell. Har bare sett en make i hele Bergen by, og ingen andre på finn.

Det er en duo vogn, av den litt store typen. Minsten er 16 mnd nå, og vi har et par lettere vogner stående.

Jeg liker jo den store "baby" vogna, og har lurt på å ta vare på den til kommende generasjoner.

Vi kjøpte den selv pent brukt til minsten, så det er ingen vogn med tradisjoner i vår familie heller. Det er bare det at jeg har blitt så glad i den.

Sambo mener det ikke er tvil om at vi bare må selge den - men jeg er usikker.

Har ikke allverdens lagringsplass, men kan evt stue den på loftet til mine foreldre.

Hva hadde dere gjort ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde beholdt den. Jeg solgte den emmaljunga duo vognen jeg kjøpte til førstemann siden mannen mente vi ikke hadde plass til den og jeg angrer den dag i dag. :(

Skrevet

hmm, tror jeg ville solgt. jeg skal selga vogna mi snart, ser ikke noe poeng i å samle på den til mine barn får barn eller noe slikt.

kommmer altids nye vogner å modeller. å ikke sikkert noen vil ha vogna heller når det kommer til stykket. men skjønner deg godt. er litt vemodig å kvitte seg med babytingene.

Skrevet

Om ikke dere skal ha flere barn så selg den.

Den blir antagelig aldri brukt igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...