mamsa Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Noen som vet kriteriene for å få dette dekt?? Hva må man ha i BMI feks? Har store å hengende pupper, og jeg har nå slanket meg 30 kg, men ikke så mye av de har blitt borte. Vil gjerne få dette dekt. har idag en BMI på 27. Noen som vet??
Nullstress;) Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 jeg veit ikke hva som er bra bmi. men da jeg lå på radiumhospitalet sjekket de bmièn min før jeg skulle operere. den var på 20.5 , og det sa hun var veldig bra..... tror du må/bør søke via fastlegen din.... er ikke sikker.
Gulosten™ Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Det settes neppe noen standardkrav... Men har du store, tunge og lange pupper er nok oddsen bra for å få det dekket. Kan hende de ber deg om å slanke deg enda mer, men det er ofte fordi det er en risiko forbundet med overvekt og operasjonen. Jeg bruker 85 F. Var 86 kg, 174 høy og fikk beskjed om å gå ned til ca 80 kg ellers kunne jeg bli nektet operasjon. Jeg takket allikevel nei til operasjon da de ringte og sa de kunne ta meg inn, fikk litt panikk hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå