Gå til innhold

Dere som har flydd med barn under 2 år!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta er 1,5 år når vi skal til Island i sommer, og når barnet er under 2 år kan man velge om man vil ha eget sete til barnet.

Hvilke erfaringer har dere, er det noe vits med eget sete til sånne små? Flyturen tar litt over 2 timer. Eget sete koster 75% av voksenpris, så hvis det ikke er nødvendig, så blir det litt bortkasta penger..

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville hatt et ekstra sete, det å sitte på fanget i 2 timer er kan fort bli et mareritt. Iallefall ble det da jeg var på tur med småen, heldigvis var sete ved siden av meg ledig og takk gud for det . Der satt han og lekte, spiste og koste seg. Så anbefaler et ekstra sete :)

Skrevet

Jeg har flydd en del med små barn. Jag har aldri betalt for ekstra sete, men har alltid fått det.. Det er jo sjelden at det er helt fulle fly så jeg tror at flyvertinnene sørger for at vi med små barn får et ekstra sete.

Skrevet

Vi reiste til usa nå i mars, med en på 1,5 år. Vi reiste via island, og det flyet var alt annet enn fullt. Var ikke noe problem og få eget sete. De strekker seg vanligvis langt for og få det til.

Skal du reise med Iceland Air?

Skrevet

har flydd med unger under to år maaaange ganger....

og hos oss har vi aldri følt behovet for et ekstra sete..

og som de sier her så får du alltid et ekstra sete om det er plass..er jo heller få som ønsker å sitte rett atmed småunger uansett,så du kan jo høre med flyvertene når du kommer ombord om det er mulig å få sitte et sted med et ekstra sete slik at ingen andre blir forstyrret av leking og slik ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...