linda1983 Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Jeg lurer litt på hvor mange kaker vi skal ha utenom bryllupskaka? Vi er totalt 75 personer. Jeg har bestilt ei 4 etasjes bryllupskake (2av kakene er sjokoladekake. de andre to bløtkake) eller har jeg bestilt ei stor iskake og har tovenninner som skal lage oreokake og ostekake. Hvor mange flere kaker trenger jeg? Og har dere noen forslag til hvilke? PS. Begge familiene er kakemomser
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Verdens beste(kvæfjordskake) kransekake, romkake, suksessterte, lukket valnøtt, fruktkake Det var de andre jeg kom på nå...! Vi blir 55 stk og skal ha 4 kaker utenom bryllupskaka! alle skal være til middag hos oss da, så da trenger vi ikke fler
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 vi blir 75 og har disse kakene hitil: Dobbel kransekake bryllupskaka (sjokolade og marsipan) kvæfjordkake 2 ostekaker med forskjellig pynt iskake sjokoladekake bløtekake med gele oppå konfektkaka kløverkake gulrotkake lefser,boller,muffins og is (spesielt beregnet til barna) 2 fruktfat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå