Juuuunibaby <3 Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Jeg er i uke 11+6 og nå har det "tatt litt av" på hvem som vet det. Har prøvd å holde litt kontroll fram til nå, men nå virker det som jeg ikke har den helt lengre. Synes det er litt tidlig.. Når fortalte dere det til "alle"?
The Bad Gal Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Fortalte det til familie og ellers alle andre da jeg var i uke 15 sist jeg var gravid.
Sistah*G07*J09* Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 fortalte det til de jeg var på jobb sammen med da jeg var i uke 8-9, men det er fordi jeg jobber med utagerende pasienter, så kan være ganske farlig å gå inn til de som er mest sint. Ellers så fikk foreldrene våre også vite det i uke 8-9. Men nå er det helt offesielt, fordi jeg var på kontroll her om dagen 14+1, å da så jeg den lille på ultralyd. Så nå står det på facebook
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Denne gang fikk sønnene våre vite det da jeg var ca 22 uker på vei, foreldrene våre når jeg var 23 uker på vei.. er nå 25 uker på vei..
cakes Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 tror ikke alle vet det enda jeg.. er i uke 25. nærmeste venner og familie fikk vite det rundt uke 14-15. med noen unntak av nære,nære venner som fikk vite det samtidig som jeg fikk vite det:) er 3 gangs fødende da så det er ikke akkurat første gang, og hadde misfall i uke 14 rett før jul, så jeg har vært litt ekstra lite interressert i å spre det til alt og alle. tidligere svangerskap så har jeg vel sagt noe mellom uke 10 og 15 tenker jeg.
Ameli Skrevet 15. mai 2009 #6 Skrevet 15. mai 2009 Familie og helt nære venner fikk vite rundt uke 7-8. Sjefen fikk vite i uke 13. Er nå i uke 17 og har ikke sakt til noen andre på jobben, men en kollega hadde spurt ei annen om jeg var gravid eller hadde lagt masse på meg... Så det kommer jo frem sakte, men sikkert av seg selv også
Maya&Leah*har født* Skrevet 15. mai 2009 #7 Skrevet 15. mai 2009 Familie & nære venner fikk vite det med engang igrunn.. Rundt uke 6-7. Og resten av "folk" fikk vite det rundt uke 10. Var vanskelig å holde det skjult, for hadde allerede fått litt mage Også klarte kjæresten min å røpe seg på facebook faktisk ;P hehe.. Litt vittig!
Nonsense Skrevet 16. mai 2009 #8 Skrevet 16. mai 2009 Jeg var veldig tidlig ute til å fortelle det til enklete gode venninner. Og "alle" fikk vite det fra rundt uke 12 - 13 eller noe. Når man skal fortelle det kommer helt an på hvor lenge man har lyst til å ha det for seg selv. Jeg var nok litt vel tidlig ute, for hadde ikke vendt meg til det selv før jeg måtte forholde meg til alle andres tanker og følelser angående dette. Og det var ikke så enkelt hele tiden, for noen hadde veldig mye å si og tenke og føle om saken.
Kari K. med to søte små Skrevet 16. mai 2009 #9 Skrevet 16. mai 2009 VI venter til ultralyden vi, i uke 18. Godt å ha hemmeligheten for oss selv. Men nå begynner magen å komme skikkelig, så spørs hvor lenge det går før vi blir avslørt. Er i uke 16, så ingen krise da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå