Sophieann Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Jeg skal sette første puregon sprøyte i kveld, og på skjemaet fra Aleris står det at jeg bare skal spraye 3 ganger nå?? Når jeg har hatt mine forsøk på Riksen, så har jeg sprayet 4 ganger daglig helt frem til eggløsningssprøyten. Vet dere hvorfor jeg nå bare skal spraye 3 ganger, og når skal man ta den? Setter pris på svar.
*sommer* Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Hei, vet ikke om jeg er den rette til å svare på dette siden jeg kun har gått på spray 1 gang og deretter 3(4 med et avbrutt nå) med kort regime. Hvis jeg ikke husker helt feil kan dette med spray variere litt fra sted til sted. Hvis du nå skal spraye 3 ganger om dagen ville jeg sprayet tidlig om morgnen når du står opp - og når du legger deg + en gang midt i mellom. Lykke til
MK73 Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Hei, du. Ja, det er riktig. Jeg har alltid redusert spraydosen når jeg har begynt med sprøytene. På Ullevål gikk jeg fra 4 til 2 doser, mens på Aleris har jeg gått fra 4 til 3 doser, akkurat som du har fått beskjed om. Man trenger ikke like mye av sprayen i denne perioden, det er i hovedsak for å sikre at vi ikke får EL, og da er en redusert dose nok. Du skal ta dem spredd utover dagen, f.eks 07, 15 og 23 (som jeg har gjort). Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå