Gå til innhold

Tror dere Norge vinner GP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror, syns vi har en herlig låt i år!!! (bittelitt lei den da, sviver mye på radioen....) Noen som vet når Norge skal synge,hvilket nr vi er? Heia Norge:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trooor det, tror jeg;) Vi er jo storfavoritt visstnok (sier de jo hvert år, men i år er det visst sant, hehe). Men det er jo veldig typisk at det kommer en overaskelse på 1 plass og at favoritten ender på 2 eller 3.. Spennende altså, hadde vært fryktelig gøy om vi vant:)

Skrevet

Jeg syns det er en grusom sang og håper ikke vi vinner. For da blir den vel spilt enda mer...

Skrevet

Har jo vært så mye skriverier om han nå at det hadde vært typisk om han ikke engang kom seg videre fra semifinalen i kveld...

Men håper selvsagt ikke det! Liker sangen i år jeg, og krysser fingrene for seier! :)

Skrevet

Er ikke spesielt synsk men føler vi kommer på en andre plass.

Skrevet

Tror og håper vi vinner! Liker Rybak, men er litt lei av låta.... Men han kommer jo med ny sanger etterhvert også:)

Skrevet

Må han ikke først komme videre fra semifinalen, da? Litt vel tidlig å snakke om å vinne hele greia før semifinalen er over.

Skrevet

Han er vel direkte videre i år fordi Norge kom blandt de 10(?) beste i fjor - da ble vi vel nr fem eller noe... Om vi vinner vet jeg ikke, men jeg tror han kommer høyt opp.

Skrevet

Blir i hvertfall topp 3 og meget sannsynlig at han vinner hele greia hvis ikke dette med overdommeren gjør at enkelte land lar være å gi ham topp-poeng.

Skrevet

Nei, det er semifinale der Norge er med ikveld (kl 21 eller noe på NRK...)

Jeg tror ikke han vinner..

Ikke fordi jeg ikke liker han, syns sangen er dårlig eller noe - men.. Nei, jeg tror det bare ikke. Selv om jeg håper det da :)

Skrevet

Har de endret reglene da? Var det ikkesånn før at de gikk rett videre dersom de var blandt de 10 beste eller noe? Har ikke fått med meg at det var semi i kveld;o)

Skrevet

Jeg også trodde det var sånn, før jeg fikk høre for noen dager siden at de skulle gjennom semien..

Tror det var noe med at de fire største landene (Spania, Tyskland, Frankrike + et land til, pga at de bidrar så mye økonomisk) og vertslandet er i finalen uansett - men at resten måtte gjennom.

Iallefall det jeg leste her på mandag eller noe slikt.. :)

Skrevet

Ja det får vi tro!:) Vi skal i hvertfall slå Sverige, hehehehe;)

Skrevet

Aner ikke, håper det. synes han er herlig og sangen er kul..

Skrevet

Synes sanger er forferdelig faktisk, og hadde ALDRI trodd at dn skulle vinne norske grand prix.. Så nei jeg tror ikke vi vinner. Det har vi ikke gjort de siste åra heller ;)

Skrevet

Sangen og mannen er populær i Øst-Europa. Han er jo også hviterusser og snakker russisk så det kan være en fordel MEN

i kveld er det ingen andre nordiske land som kan gi oss stemmer så om Østeuropeerne ikke liker oss ryker vi i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...