merfos Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Noen som kan anbefale meg hvor det er best å kjøpe..? Pris rundt 2-3000kr m/sikkerhetsnett. Lurer på hvordan kvaliteten er på dem man kan kjøpe på f.eks Europris og Toys`R Us..
svanemamma Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Vi kjøpte vår trampoline på toys r us. Vi har den som er 240 cm. Vi er kjempefornøyd med trampolina og barna storkoser seg. Den kosta litt under 2000 med sikkerhetsnett.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Tror kvaliteten jevnt over er det samme.. Vi skal kjøpe vår neste på Obs, koster ca 1400,- og er ca 4 meter i diameter.. Med sikkerhetsnett tror jeg det samlet vil komme på 2000,-
merfos Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2009 Så flott! Kan jeg få spørre hvordan trampolinen var pakket når dere kjøpte den..? Lurer på om det er plass til den i stasjonsvogna vår..
Gjest Skrevet 14. mai 2009 #6 Skrevet 14. mai 2009 Vi kjøpte for 3 år siden på europris.den kostet 1999 med nett. Den har blitt MYE brukt og til og med sått ute et par vintre,den er fremdeles like god og holder seg bra!! Det jeg la mye vekt på var at nettet går innenfor den blå ringen så de slipper å dette på den harde kanten mens de hopper..
svanemamma Skrevet 14. mai 2009 #7 Skrevet 14. mai 2009 Trampolina var pakket i to esker og sikkerhetsnettet var pakket i to esker. Vi måtte pakke opp den ene eska for å få plass i vår stasjonsvogn.
mor te tre Skrevet 15. mai 2009 #8 Skrevet 15. mai 2009 Vi kjøpte vår på finn.no til bare 500kr og med sikkerhetsnett. Like fin som ny. har hatt den i to år nå.
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 15. mai 2009 #9 Skrevet 15. mai 2009 Vi har hatt en europris trampoline, og den var det fryktelig dårlig sprett på, så vi har nå kjøpt en jumpking megapod (ganske dyr). Så jeg mener det kommer litt ann på hvem som skal bruke den og slikt. Her er det investert i en skikkelig trampoline med tanke på de største ungene, noen av dem er dessuten med på turn. (Nest minstemann på snart 2 år, bruker den også flittig.) Den er bare helt fantastisk god å hoppe på!! Samtidig er det lett å få tak i ekstradeler og utstyr etter hvert (slipper å kjøpe nytt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå