Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Det ene øyet til jenta mi renner litt innimellom og noen ganger er det litt puss der. Men hun er ikke rød i øyet og det ser ikke betent ut. Er dette sånn man kan være til tider eller bør jeg bestille legetime?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Da vår baby hadde sånn gikk jeg til legen,og fikk beskjed om å ta øyedråper med antibiotika. Hun var ikke rød på øyet,men hadde puss som klistret igjen øyet. Tror hun var en 3 uker
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Da får jeg kanskje ringe i morra da. Er vel kanskje unødvendig å ringe legevakta med det når hun ikke virker noe plaget. Og det er ikke sånn at øyet er igjenklistret. Bare litt i øyekroken innimellom.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Om du ammer,så kan du dryppe litt morsmelk i øyet! Det hjelper-
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #6 Skrevet 14. mai 2009 Om det egentlig alltid har vært slik, så kan det bare være en litt tett tårekanal. Kan høres sånn ut på din beskrivelse. Dette er ikke noe legen gjør noe med, og trenger ingen behandling. Barna vokser det av seg. Min hadde det slik i ene øyet helt til han var ca 3-4 år. Da forsvant det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå