Gå til innhold

Trenger noen solskinnshistorier!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vårt 2 innsett søndag 3 mai, men nå ser det ut som om mensen kommer igjen, akkurat på samme måte og dag som sist:( Skikkelig deppa... Hvorfor kan ikke egget bare feste seg??!! Vårt problem er at min mann har sterkt nedsatt sædkvalitet, de har ikke funnet noe med meg.. Heldigvis har vi 3 egg på frys. Men kjenner at jeg tenker litt negativt, hvorfor skal det feste seg neste gang når ikke det gikk nå.... Fordi om jeg innerst inne tror at det vil gå bra til slutt. Fikk beskjed om at de fire eggene som ble befruktet var av veldig god kvalitet. Noen som har noen råd/tips eller solskinnshistorier som viser at det kan gå bra til slutt???:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår veldig godt hvordan du har det. Lange kjipe dager du går gjennom nå - men likevel håp siden symptomer på graviditet og mens er rimelig like - iallefall hos meg.

Jeg har også problemer med at egget skal feste seg. Av de tre forsøkene vi hadde hos Hausken i 2006/2007 ble to kvalitetsegg satt inn alle gangene. Tredje gangen gikk det og fikk en sønn i des 07. Ellers vet jeg jo om mange som ble gravide etter fler forsøk - så ja, det går bra til slutt!! Lykke til!!

Skrevet

Hei!

Føler med deg, tror du vil lykkes med å bli gravid du også, om ikke nå så neste gang...:)

Jeg var i ganske lik situasjon som deg for 2 år siden. Min mann har sterkt nedsatt sædkvalitet, jeg er "normal". Vi fikk ut 4 egg ved uttak ved 1 forsøk. 3 av disse var av god kvalitet fikk vi høre. Ved icsi ble 1 "flott" egg satt inn. Ble dessverre ikke gravid, fikk mensen etter ca 10 dager,-nedtur. Men hadde fremdeles 2 egg på frys. Fryseforsøk 3 mnd etter, kun 1 av eggene hadde klart seg. Dette ene egget ble satt inn i naturlig syklus, vips var jeg gravid!!!

Vi har nå en datter på 1 år. Skal i gang med søskenforsøk i juni.

Må legge til at jeg egentlig aldri hadde trodd jeg skulle få barn, det har vært så uvirkelig og langt unna, men som du sier,-innerst inne gjorde jeg nok det likevel, denne troen ble sterkere etter mitt andre innsett.

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Føler med deg, tror du vil lykkes med å bli gravid du også, om ikke nå så neste gang...:)

Jeg var i ganske lik situasjon som deg for 2 år siden. Min mann har sterkt nedsatt sædkvalitet, jeg er "normal". Vi fikk ut 4 egg ved uttak ved 1 forsøk. 3 av disse var av god kvalitet fikk vi høre. Ved icsi ble 1 "flott" egg satt inn. Ble dessverre ikke gravid, fikk mensen etter ca 10 dager,-nedtur. Men hadde fremdeles 2 egg på frys. Fryseforsøk 3 mnd etter, kun 1 av eggene hadde klart seg. Dette ene egget ble satt inn i naturlig syklus, vips var jeg gravid!!!

Vi har nå en datter på 1 år. Skal i gang med søskenforsøk i juni.

Må legge til at jeg egentlig aldri hadde trodd jeg skulle få barn, det har vært så uvirkelig og langt unna, men som du sier,-innerst inne gjorde jeg nok det likevel, denne troen ble sterkere etter mitt andre innsett.

Lykke til!

Skrevet

ikke gi opp, dette kommer til å ordne seg. men satt igjen med samme følelse som deg etter 1 forsøk. tror aldri jeg har vært så langt nede noen gang. fikk 7 egg ut og 1 befrukta (juni 2008), ikke særlig oppmuntrende. 2 forsøk (oktober 08) fikk jeg 14 egg ut og 4 befrukta, satt inn 1 egg og 3 i frysa :) egget det festa seg, og venter nå en gutt om 8 uker, noe vi gleder oss masse til, hadde vel egentlig ikke helt troen på at det skulle gå bra, men så feil kan man ta.

har også samme problem som dere med at ingen feil med meg og nedsatt kvalitet på han.

det ordner seg alltid for snille jenter:)

lykke til videre!!!

Skrevet

Hei du.. kan jo fortelle min historie :o)

Har prøvd bli gravid i 11 år, hatt mange forsøk men mistet og det har vært mange tøffe nedturer. Men jeg sa til meg selv hele tiden at jeg aldri skulle gi meg, for da hadde jeg tapt!! Og glad for det, for før det 5 forsøket ble jeg plutselig gravid på egenhånd. Legene sa jeg ikke kunne bli gravid pga tette eggledere så det var kun ivf som kunne gi meg et barn hvis vi lykkes da. Men den gang ei. nå sitter jeg her med en liten sønn på 4 mnd som stråler og er sååå skjønn.

Og jeg er så glad jeg aldri ga opp!!!!

Jeg hadde også et utrolig tøft sv.skap hvor jeg måtte ligge de siste 5 mnd pga fare for å miste han.

Så mitt råd iallefall, ikke gi opp!! :o))))

Masse lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...