Tingeling27 Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 jeg har bare ett lite spørsmål til deg...jeg vet jo at du ble gravid ganske raskt etter at du mistet...så lurte bare på...har du hatt vondere stikkinger i magen denne gangen enn tidligere?? Jeg har så innmari ofte stikkinger i magen..helt siden el....men disse er skikkelig vonde...så vonde at jeg har tatt smertestillende en gang... i dag kom de igjen...har ikm søndag eller mandag....så tenker jeg...hvis jeg er gravid at det kan være vondere pga at livmoren akkurat har vært strukket og at den strekker seg raskere denne gang...derfor vondere.... men dersom jeg ikke er gravid...så må jeg nesten kontakte legen hehe...skal på riksen 19 mai, så får høre med de da....
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Hei Tingeling27 =) Ja, har veldig mye mer vondt i lyskene, ligamentene nå enn forrige gang - jeg også tenkte at det må komme av at livmoren nettopp har trukket seg sammen for så å begynne å strekke seg igjen. Siden det har vært så vondt på begge sider har jeg tenkt at det er normalt og at det ikke var noe galt. I dag er jeg 6+0 og skal til ny UL om 14 dager, har vært på UL i dag, men det var litt tidlig å se noe ennå, den lille var ihvertfall 5 mm, men det var ikke hjerteslag ennå, så må vente tålmodig i 14 dager til =) Ønsker deg lykke, lykke til =) Klem fra
Tingeling27 Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2009 Tusen takk for raskt svar:) dette kjennes ut som da menssmertene er på det verste om du skjønner..nesten som det kjennes ut som rier....uff...om jeg ikke er gravid så må det jo være noe galt inni der tror du ikke?? tenker på betennelse osv jeg da...huff...blir redd da....æææææææ..... skal ta en test i morgen jeg ...men kjennes ikke så gravid ut heller.... så koselig at du fikk se den lille:) du er sååå heldig:) du skal se det går bra denne gangen<3<3<3 klem til deg:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Har du testet Tingeling27??? Nå er jeg spent altså... Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå