Gå til innhold

Juleshopping... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil snart begynne å tenke på å handle åretsjulegaver, fordi jeg kommer til å være høygravid å føde rundt den tiden. Da hadde d vært herlig å fått det unnagjort. Meen hva om jeg ikke er fornøyd med gavene jeg har kjøpt når jula nærmer seg? er lissom ikke i julestemning heller, så det vil bli vanskelig å finne noe nå.hehe. noen som gidder å handle for meg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuller du? Hvis du kjøper gaver nå så kan de jo ikke få bytta dem??? Eller tenkte du kanskje på sånn kalendergaver og sånn til ungene?? For da er det jo liksom ikke så mye å bytte mene jeg...

Men kjipt å få en gave man ikke liker da, også får man i tillegg kanskje ikke bytta det fordi den er kjøpt for et halvår siden...

Skrevet

Jeg kommer også til å være rimelig diger når jula nærmer seg. Jeg har allerede begynt å handle til våre søsken og foreldre og til venner. Det er slikt jeg synes går fint å planlegge litt frem i tid. Det jeg skal vente med er gaver til barn og til samboeren min. Ellers er det jo kjempegøy å handle gaver da, og når man starter i god tid, kan man gjøre noen kupp også! :)

Skrevet

Men hva om de ikke liker gavene??? Litt flaut hvis de spør hvor du har kjøpt den liksom, også må dere svare at sorry, den kjøpte vi i fjor, så den får du ikke bytta... Eller??? Det hadde jeg syntes hvertfall.

Joda, gøy å handle gaver og gjøre kupp, men da bør det helst være til barna tenker jeg - som ikke tenker på å bytte noen gaver!!

Skrevet

ja der sa du jo noe smart ja... søren det blir vanskelig. men hva om jeg ikke får handla julegaver da :(

ja du får gjort noen bra kupp... men det er alltid noen som bytter gaver...åååe. kjipt da. kan`ke gi gavekort til hele bølingen heller- hehe. men kan kanskje kjøpe til noen, fårse.

Skrevet

Jeg hadde termin 1.januar sist sv.skap...og handla da inn det meste i november. Det gikk helt bra det altså, sa alltid i fra i butikken at det var julegave da, så fikk lenger byttetid på byttelappene. Men hvis du VET at du kommer med å slite med bekken og sånn utover så er det jo litt verre da...

Men alt av leker og sånn er det jo lurt å kjøpe som kupp da, aldri hørt om en unge som vil bytte noe liksom, med mindre den har fått flere like.

Jeg kjøpte forresten den jula jeg gikk gravid, litt sånne abonnementer på ukeblader og sånn til mamma og mormor og sånn, satt bare hjemme og bestilte over nettet.

Og farmor fikk en "matkurv" husker jeg. Den handla jeg jo til mens jeg var ute på vanlig julematshopping til oss.

Lykke til - det blir nok jul uansett :-)

Skrevet

Weeehee- ja skal nok finne på noe lurt :D

gracias

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...