yasmina Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 mat dere ikka liker selv ? Her har vi vaert flinke paa paaleggsfronten og mellomste spiser flere ting som verken jeg eller pappaen liker. Middag ol derimot staar jeg ikke og lager hvis jeg ikke liker det selv.
Lene~mor til tre Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Ja jeg er super kresen og ungene mine spiser absolutt alt. Det hender til og med at jeg brekker meg når jeg gir ungene mine makrell i tomat f.eks men alikevel gir jeg ungene mine det ofte for de er jo kjempe glad i det.
Vinden blåser Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 jeg gav gutten min makrell i tomat etter å ha hørt fra barnehagen at han likte det.. men det gjør meg kvalm å servere det uten tvil... grøss... menmen...må man så må man....så det er jo bare å kle på seg et smilende samtykkende ansikt og servere maten.. enkelte ting derimot som røykalaks nekter jeg å gi dem..ikke pokker engang..da skal de bades etterpå av vedkommede som gir de det...før makan te klisj og stank skal man leke lenge etter..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Hvis jeg vet de liker det så gjør jeg det selv om jeg ikke liker det selv. De får være med på butikken og finne seg ting selv, men veldig sjelden de vil prøve noe nytt. Blir heller ting de har prøvd hos b.hage eller familie eller venner.
lÅktiHaUDe Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 ja faktisk, men som onemorepls sier så ikke middag grov leverpostei er favoritten til eldste her og vi andre liker en annen hehe yngste liker fiskepudding på skiva osv osv jeg har alltid sagt de ikke skal være like kresen som meg, selv om jeg heldigvis har blitt mye bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå