yasmina Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Her er de to store ungene ganske altetene, men har selvfoelgelig visse ting de ikke liker. Eldste er nok verst og ser tydelig at han liker mye av det samme som meg. Mellomste derimot spiser det meste og ganske masse som verken jeg eller pappaen spiser .....
Lene~mor til tre Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Ja barna mine er altetende, de spiser til og med gammal ost om de får servert det hehe noe deres bestefar har testa ut. Ikke en eneste ting de ikke liker eller ikke spiser, men kaffe drikker de jo ikke da hehe
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Laaaaaangt i fra!! De er ganske kresne. Storesøster er langt verre enn meg.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Mine spiser langt fra alt, og det er en sann plage.
Vinden blåser Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 hehe.. ja den var god... gutten min altetende?? det var dagens latterkule det!
lÅktiHaUDe Skrevet 14. mai 2009 #6 Skrevet 14. mai 2009 altetende var vel å ta hardt i men eldste jenta er flink til å smake på det meste og kan ikke komme på noe hun absolutt ikke liker jo laks hehe minstejenta er litt mer kresen, liker ingenting med fløtesaus, rømme osv kan jo være fordi hun har hatt melkeallergi og fortsatt ikke skal ha noe særlig.. så hun vil vel naturlig nok være litt kresen.. værste her er at hun absolutt ikke liker ren fisk, aldri likt det faktisk, ser det vokser i munnen hennes men hun spiser omega3 tabl. som drops hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå