Mammarama=) Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Har tilbud på 2008 modellen (25%) der hvor jeg bor.. Er kun en igjen , og jeg er litt redd for å forhaste med i tilbudets rus=) Noen erfaringer rundt denne vogna???
Gjest Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Jeg har hørt mye positivt om denne vognen, men også to store minuser. Ene er at den kan bli litt hard å trille, altså lite fjæring, andre er at ryggen på sportsvognsdelen er veldig kort, så etter barnet er ca 2 år vil den ikke kunne brukes lenger. Vi så på Teutonia først denne gangen, men gikk bort i fra den pga ryggen, prøvde vår gutt som da var 22 mnd oppi en vong (han er helt gjennomsnittelig lang), og den var i knappeste laget til ham. Lykke til med valget da! :-)
CAT77 Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Har vognen og er kjempefornøyd. Det er riktig at den ikke er den "lengste" i klassen, men for vår del spiller det ikke så stor rolle. Frøkna er ikke lenger interessert i å sitte lenge i vognen av gangen, så de lange turene er det blitt slutt på. Hun vil gå selv. Dermed blir det bare korte turer og da sitter hun helt greit...! Vet andre ikke liker de punkteringsfrie hjulene, men jeg var vært veldig fornøyd og synes ikke det er dårlig demping! Har gått masse i skog og mark med den uten noe mer "risting" enn andre vogner. For vår del var det viktigste at vi kunne ha sportsdelen vendt begge veier og det er det ikke så mange 3 hjulinger som har. Mitt eneste minus er egentlig at det er vondt å komme til handlekurven under vognen...! Ellers vil jeg absolutt anbefale den!
Mammarama=) Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2009 Hei og takk for svar=) CAT77. Hvilke bag har du brukt i den?? Synest den fasionbagen ser bra ut..Ser stor og god ut til å ha ullpose i til vinteren..
CAT77 Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 Hadde en såkalt DUO bag sist og den var noen cm lengre enn fashion bagen mener jeg å huske. Denne gang har jeg kjøpt fashionbagen. Når har du termin da? Vår jente ble født i juli og vi byttet til sportsdelen rundt juletider. Hun er over gjennomsnittet lang, men hadde fremdeles plass til en dunpose i bagen. Men ville bytte da hun gjerne ville opp og se litt....!
Mammarama=) Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2009 Jeg har termin i juli.. Har kjøpt selve vogna nå( var den som var på tilbud),så får jeg bruke litt tid på å finne utav om hvilke bag jeg velger.. Takk for hjelpen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå