Gå til innhold

Rift fra forrige fødsel....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte min første for 5 år siden. måtte da sy noen overfladiske sting og et litt dypere. dette gikk helt greit. men så tror jeg et eller flere av stingene i kanten på den høyre indre kjønnsleppe må ha gått opp, for siden den ti så har jeg hatt et hakk der, på en måte, så akkorat som det henger en liten tapp der. tror dere det er noen mulighet for å få rettet opp det på noe vis/klippe den av når en først skal føde igjen og alt er ømt der nede uansett??

noen så har noen lignende erfaringer?

irriterende, for den vil liksom av og t var med inn (unskyld detaljene:-) når vi har sex, og det gjør at det kan sprekke der vor den lille tappen henger fast...

hmmmm...ikke så lett å forklare:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke ta dette opp med lege når du er på kontroll. Burde jo være en enkel sak å ordne opp i.

De må tilkalle en kirur som er på vakt, men jeg ville iallefall ha forklart de hvor stort dette problemet var. Lettere å få jort noe med det da

Skrevet

jeg revnet på samme måte som deg og jormora klarte vist ikke å sy ordentlig, så jeg har også en tapp der..hehe...;o)

jeg har vært hos noen spesialister og sånn med det..de sa de kunne ordne det, men måtte da skjære ved klitoris og det kunne i værste fall gjøre så man mista følelsen i den... så da valgte jeg å stå over det...hehe...:o)

tenker sånn at det er jo bare kjæresten min som får sett det og hvis man må "dytte den litt til side" hva gjør vel det...??? vi kjenner jo hverandre så godt alikevel....:o)

men be legen din om å bli henvist til en spesialist hvis du vil ta å rette på det....:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...