Gå til innhold

Hva gjør jeg feil?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det samme skjedde da jeg ble gravid første gang med min lille prinsesse. Jeg hadde gått 8 dager over mens, og var kjempe lykkelig (vi hadde da prøvd i 7 måneder) og da tok jeg en test, men den viste negativ. Mensen kom fremdeles ikke iløpet av de 3 dagene etter første test. så tok jeg en til. Fremdeles negativ. Vi ble ganske trist å lei, for var så sikker. Jeg gikk til legen og spurte hva som kunne vere galt. da tok vi en til der, og den var positiv! :) Dette er nå 1,5 år siden, og no prøver vi igjen. Denne gangen er jeg bare 3 dager over mens idag. men resultatet ble negativt idag morges også. Er det noe jeg gjør feil når jeg bruker de? følger jo anvisningen etter punkt å prikke. Det skal jo være mulig å teste fra første dag uteblitt? hmm.. Stoler ikke lenger på hjemmetestene, så skal ringe til fastlegen. Spørsmålet var vel om noen andre har opplevd noe av det samme? Blir masse forvirring dette :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke sikkert hcg nivået ditt har steget høyt nok:)

Skrevet

Kjenner ei som aldri fikk positive hjemmetester men måtte ta blodtest.

Hun har 4 barn så var ikke akkurat tilfeldig heller.

Men sånn ellers har jeg vært ganske godt på vei hver gang før jeg har fått positiv test. Gjerne nesten en mnd etter forventet mens.

Skrevet

ja, det er jo noe sant i det.. hmm.. Har bare også veldig lyst til å kjenne den følelsen av å stå på badet med min samboer å vente på svaret :) første jeg gjør imorgen er å bestille time hos legen. Håper att han kan komme med samme nyhet som sist :) Takker for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...