Gå til innhold

Tidlig UL


ma mai. Ny spire nå,,

Anbefalte innlegg

Jeg er så kjempe heldig at jeg skal på tidlig UL om 14 dager, og da er jeg 10+6 uker på vei. Er det noen som vet om en da tar utvendig eller innvendig UL siden det er så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på UL i dag:) Fosteret er ca 9 uker gammelt. 3,17 cm:) ...og det VINKET og SPRELLET! Fantastisk følelse :) :) :) Va innvendig idag, var forrige uke også hos legen og han tok utvendig UL. Var kjempedårlig bilde det i forhold. Men sikkert ikke verdens beste apparat heller. Jeg skal til kromosom undersøkelse pga alderen (er 37 år), så dette er en forundersøkelse før jeg blir sendt videre til Bergen. Tar det hele med stor ro, sjansen for kromosom feil (Downs) er 1%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ul i uke 8 og det var utvendig (heldigvis) Med mitt første barn lurte de på om det var sv.skap utenfor livmor, da var jeg i uke 6 og det ble tatt innvendig.

med tanke på kromosomfeil sa gynokologen min at det sees tydligst rundt uke 11-12, men 7 av 8 med den skjevheten i nakken var helt friske. Jeg har ikke tatt ul rundt den tiden med noen av mine barn. Nå skal jeg på ul 1o juli og gleder meg masse til det--selvom det er en stund til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...