Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Oki, jeg skal sende stripper til arbeidsplassen til min mann når han har bursdag!!! Han vet ingenting og hun skal komme når de sitter i kantinen etter mat Jeg er dritspent og tror det blir kjempetøft! Men er veldig spennende å høre hva dere syns da....Det er alltid noen som har veldig skeptisk! (må nevnes at jeg stoler 110 % på min mann, han er på andre siden av landet på bursdagen sin så jeg kan ikke gjøre det selv...hahahaha! Ikke det, det er jo ikke farlig å sende en stripper til sin mann, for stripperen er det jo bare en jobb, det gidder vel faen ikke å bry seg med de kåte mannfolka som sitter å sikkler )
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Hehe, dødskult! Gjett om han blir overraska da... Jeg gjorde det samme da min mann ble 35, borsett fra at det var både en stripper og meg da:) KJEMPE POPULÆRT!!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Hehe, ja jeg gleder meg kjempemasse Dumt jeg ikke kan være der og se reaksjon....
Gjest Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Stilig! Vel og merke hvis det er en type arbeidsplass hvor slikt er "ok".
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 Du får alliere deg med en av de andre på arbeidsplassen som kan ta bilder og sende til deg... ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #6 Skrevet 14. mai 2009 Det var da utrolig harry, håper det bare jobber menn der. Jeg spurte min samboer og han sa at hvis jeg hadde gjort noe sånn så hadde han blitt sint og veldig flau.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #7 Skrevet 14. mai 2009 Hoff, utrolig teit, har du spurt på arbeidsplassen hans om det er greit ?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #8 Skrevet 14. mai 2009 Jeg vedder på at du er godt under 20 år.....
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #9 Skrevet 14. mai 2009 gud så flaut. Hva jobber han med da? Håper det bare er mannfolk på jobben, ellers synes jeg det er utrolig respektløst ovenfor kvinnene som jobber der. Rett og slett ekkelt og harry, men nå er ikke strippere hverken min mann eller jeg særlig fan av. de er jo som regel griseharry!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #11 Skrevet 15. mai 2009 Jepp! Til arbeisplassen og det er bare mannfolk der og jeg har snakket med noen andre som jobber der og han sier alle kommer til å syns det er dritkult! Jeg vet mannen min kommer til å bli dritflau, men når det har lagt seg så tror jeg han syns det er kult! Jeg syns ikke det er harry jeg og er over 30 år og syns faktisk det er kult!!!! Men jeg forstår jo dere pripne kjærringer som er redd for mannfolka deres syns at det er harry....for dere hadde jo ALDRI tørt å gjøre det selv.... Men det er ok det, jeg kan godt bli kalt harry for dette jeg.... Og forresten, hva med om det hadde jobbet noen damer/jenter der da? Mangen jenter som hadde syns det var kult, spennende og kanskje og opphissende å se på... Fint at noen er såpass trygge og sikre på seg selv da at det faktisk viser frem kroppen sin på den måten! Men jeg rekner ikke med det er alle som er så åpen for slike ting Smaken er som baken Jeg gleder meg ivertfall
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #12 Skrevet 15. mai 2009 Å så kult! Hvilken dato er det da? Du må skrive hvordan det gikk! Kanskje noe som er verdt å huske på til store dager i framtiden
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #13 Skrevet 15. mai 2009 Hehe..*host* Tror ikke dette handler om å være prippen eller redd for mannen sin. Strippere er liksom ikke så unikt. Synst heller det er veldig harry. Og litt 90 talls og at du prøver å tøffe deg litt for kollegagjengen som du håper heretter vil omtale deg som den kule og selvsikre dama til mannen din. Tror heller de vil le, lille røy. Personlig mener jeg du prøver litt for hardt. Hadde vært bedre om du hadde reist bort dit selv, funnet på noe sprøtt uten at hele staben skal vite om det. Så synst ideen din er billig, oppbrukt og litt desperst etter anerkjennelse.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #14 Skrevet 15. mai 2009 anonym 22:24 : tror du er missunlig jeg..... hehe! Helt ærlig så hadde jeg med glede dratt og funnet på noe selv hadde jeg hatt muligheten, men nå har jeg ikke det så da blir det dette Og jeg gleder meg!!! Til dere som syns der et kult, jeg skal gi tilbakemeldig Det som syns dette er harry.... IKKE les det da! Ha en strålende natt alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå