Gå til innhold

Hjelp! Gravid, men jeg merker ikke noe til det...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid, er 6+4 i dag, og jeg kjenner enda ingenting til graviditeten. Ikke engang ømme pupper har jeg... Jeg har 5 positive tester, siste tok jeg for en uke siden. Men jeg klarer virkelig ikke å fatte det, og når jeg ikke kjenner noenting, så er så bekymret for at det allerede har gått galt... Uff... bekymringen er større en gleden akkurat nå, kjenner meg helt håpløs. Jeg skal på ultralyd på tirsdag, så da får vi jo se...

er det noen flere som ikke kjente noe til svangerskapet i begynnelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må bare dytte litt på denne..

Skrevet

Er ganske vanlig å ikke merke noe da, kanskje like vanlig som å merke noe. Jeg er i min 17.uke nå, og kan vel si at jeg heller ikke merker noe spesielt.

har ikke vært på ul jeg da, men gar hørt hjertelyden hos legen for 2 uker siden.

Sier bare kos deg med graviditeten jeg:)

Skrevet

Denne gangen merket jeg veldig tidlig at jeg var gravid med forferdelig ømme pupper og kvalme.

Men da jeg gikk med første, merket jeg ingenting.

Visste ikke at jeg var gravid en gang da jeg var 6 uker på vei...

Hadde brukt pillen, og tenkte ikke i de baner i det heletatt...

Jeg hadde absolutt ingen plager i svangerskapet, eneste jeg merket var at magen voks, og etterhvert ble i veien, og kjendte jo selvsagt at alt ble tyngre....

Kunne ønske det var denne gangen!!!! For nå har jeg fått alle plager og sliter mye.

Lykke til, gled deg over svangerskapet, ikke tenke negativt!!

Skrevet

Tusen takk for svar. Skal ikke se helt bort i fra at hormonene trykker meg litt ned, og da er jo fort gjort at tankene går i en litt feil retning... Uff, men det er slitsomt.. Gleder meg hvertfall til ul.Er alt fint der klarer jeg nok å slappe av mer.

Skrevet

Skjønner hva du mener. Har gått sånn i 17 uker nå og er like herlig gravid :) Nå begynner jeg riktignok å få mage, så den lar seg ikke gjemme bort, men har ingen plager eller merker noe til det, bortsett fra at jeg var veldig trøtt de første ukene. Dette har gått over og jeg har mer energi enn på evigheter. Synes du bare skal kose deg med at du er tilnærmet symptomfri og uten plager! Det er jo dette som er normalen, og helt klart den beste måten å være gravid på. Jeg hadde ikke turt å ønske på meg symptomer i allefall. Synes virkelig synd på de som sliter, for det er det også en del som gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...