Lykkeliten - mamma til 2 Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Selv om jeg har mye fra forrige gang, er det likevel en del som må kjøpes inn. I tillegg gjorde jeg meg en del erfaringer sist, som gjør at jeg velger noe annerledes denne ganga. Det jeg tenker så langt at jeg ønsker meg til nr 2 er: 1. Emmaljunga Edge Duo Combi vogn: hadde den sist, superfornøyd, men solgte den da jeg regnet med det ble noe år til neste kom, og fikk god pris da jeg solgte den (var strøken). 2. Leander vugge m/stativ og himling. Hadde kolikkbarn sist, og syns den ser veldig behagelig ut for barnet. Skal ha den i stua. Vurderer å kjøpe brukt på finn.no 3. Lammeskinnspose; planlegger å rense posen jeg lå i for 30 år siden! Blå cordfløyel. Rense den så er den god som ny. Sist brukte jeg en Odenwalder dunpose, og må si jeg var middels fornøyd. Passer bedre for større barn syns jeg. Odenwalder posen kjøpte jeg brukt. 4. Meitai: lyst til å prøve ut en slik, ser meget komfortabelt ut for begge to. Sist lånte jeg en Babybjørn bæresele, men fikk vondt i rygg/nakke. (Mye bæring når lillegutt hadde kolikk) 5. Lammeskinn fra Nøstebarn: sist hadde jeg et "billig-skinn" som endte opp som tilbehør i sofaen i stedet for til den lille. Alt for langhåret og stivt. 6. Stellebord m/badekar: sist kjøpte vi et pent brukt til en rimelig penge på finn.no. Dette har vært helt supert, men er nå utslitt. Aner ikke hvilket vi kommer til å kjøpe, men et valig Brevi igjen muligens. Om noen har flere tips/ideer til nyttige investeringer tas det imort med takk! Er bare i 5.uke, men gleder meg masse allerede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå