Gå til innhold

Vekstavvik og seteleie, noen fler???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser liksom ut til å få alt under disse svangerskapene mine... Lillejenta har et vekstavvik på - 19. Hun ligger også i seteleie (uke 36) så jeg skal ta røntgen av bekkenet i neste uke...

legen sa at det kan hende jeg MÅ ta keisersnitt pga at hun er så liten.... Jeg som hadde sååå lyst til å føde vanlig! Hadde KS forrige gang også:o(

Noen med erfaring på dette her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har å bebi i sete, men han ligger på kurven da:)

Men jeg har lest en plass att de ikke skal være under 3000g ved setefødsel..

Men er ikke helt sikker?

skal du prøve å snu ho først?

Skrevet

Nei, de vil ikke prøve å snu pga koplikasjoner jeg har hatt i tidligere svangerskap... så jeg går til akupunktur og moxa behandling hjemme...,o) kryssen fingre!!

Skrevet

Ja da håper jeg hun snur seg:)

Jeg går bare å syker meg opp til denne fødselen jeg, håper det ikke er så ille som jeg ser for meg..

Du må ha lykke til, og si åssen det gikk på ul da:)

Skrevet

Hos meg blir det KS om ikke noe har skjedd til onsdag i neste uke. er i uke 38 nå. . Ingenting som tilsier at jeg ikke skal kunne føde hennne i sete, men sykehuset vil ikke det. Slik hun ligger nå så har hun ansiktet opp og de på sykehuset i Kirkenes sier at hun ikke kommer ut da. Jordmor er helt uenig i det.....

Håper bare at fødselen startet før det og at hun snur seg da..... Vil overhodet ikke ha KS!!! Jeg vil i alle fall prøve å se hvordan det går før de bare kutter meg og tar ut babyen....

Skrevet

Hmm... Blir spennende på røntgen på tirsdag, da får jeg først vite om jeg i det hele tatt har rommelig nok bekken...

Vet liksom ikke helt hva jeg vil. vil jo selvfølgelig det beste for babyen, men legene og jordmødrene mener så forskjellige ting, og det forvirrer meg...

Noen mener KS er best, noen vil alltid prøve vaginalt først... slitsomt og gå å ikke vite;o)

Vi får holde hverandre oppdatert!!:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...