may-mom-05 Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Hadde en veldig artig samtale med jenta mi på 4 år i dag på vei til barnehagen. Hun undret så fryktelig over når hun kunne dra på Tusenfryd og "Hurlumheihuset". -Ja, det vet jeg ikke enda, men når vi får mulighet så! svarte jeg. -Vi får vel vente til sommeren! Svarer vesla spontant. - Det er jo sommer nå, la jeg til, før hun sporenteks svarer; - Nei, mamma, det er ikke sommer nå, fordi det er stygt vær!! (Var mørk og overskyet, med masse regn ute da). Det må nesten oppleves og høres for å få hele sammenhengen, men det var virkelig artig! Er ikke bestandig det skal så mye til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå