Gå til innhold

Gullkorn fra barnemunn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en veldig artig samtale med jenta mi på 4 år i dag på vei til barnehagen. Hun undret så fryktelig over når hun kunne dra på Tusenfryd og "Hurlumheihuset".

-Ja, det vet jeg ikke enda, men når vi får mulighet så! svarte jeg.

-Vi får vel vente til sommeren! Svarer vesla spontant.

- Det er jo sommer nå, la jeg til, før hun sporenteks svarer;

- Nei, mamma, det er ikke sommer nå, fordi det er stygt vær!! (Var mørk og overskyet, med masse regn ute da).

 

Det må nesten oppleves og høres for å få hele sammenhengen, men det var virkelig artig! Er ikke bestandig det skal så mye til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...