SassyMom Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Lillegull er så hekta på kaptein Sabeltann og alt som har med pirater å gjøre. I dag ramlet jeg over sånne klistremerker til vindu eller vegg på Søstrene Grene. Gjett hvem som blir glad når han får se hva mamsen har ordnet da hehe Utrolig morsomt med sånne små gleder!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Kaptein Sabeltann har vært den absolut store helten i to år nå.. ) Og jeg tror ikke han kommer til å forsvinne på ei stund enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå