Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 ..her i huset er ikke besteforeldrene interessert i overnattingsbesøk. Passer henne gjerne på dagtid og kan sitte her på kvelden,men har aldri nevnt å ha ho på overnatting hjemme hos seg selv... Jentungen er 2 år og 4 mnd nå, og har da aldri sovet hos besteforeldrene. Kun sovet borte en gang, og det var hos ei venninne av meg pga vi var i bryllup. Syns dette er litt trist, men er liksom ikke noe ågjøre med da...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 min kar har stor familie og alle sier ja når vi spør om overnattingshjelp=) har ikke spurt i overkant mye......overnattet ca 7 ganger og han er nå snart 2 år. har du spurt foreldene dine om hvorfor de ikke ønsker overnatting?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Ja, det har vi. Og det er vi glade for! :-)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Nei jeg har 2 barn en på 1 og en på to. Største sov hos min bror mens minste ble født. altså var der fra kvelden før (planlagt ks. ) og til tidelig morgen dagen etter. Siden det er langt unna og mannen ikke rakk å hente før. Bortsett fra dette har de aldri vært borte fra oss. Familien er stor men ingen tilbyr seg og de få gangene jeg har spurt fikk jeg høre at det passet så dårlig fordi....... (alltid en utrolig dårlig unskyldning så var lett å se at de egentlig bare ikke ville passe.) Og jeg har kun spurt fordi mannen var syk sengeliggende og jeg var utslitt etter masse nattevåk med skrikende baby. Var største som jeg purte om pass til altså. Men det er ikke familiens barn men våre så jeg godtar at det er sånn og kommer ikke til å spørre igjen om det ikke er fullstendig krise. Men selv da har jeg ei venninne som blir spurt først.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 Vi har en på 2,5år og han har sovet hos besteforeldrene en gang, det var da jeg var på sykehuset og fødte barn nr 2. De har han gjerne på dagen i helgene og når det er fri, de er masse hos oss i tillegg. Men de har aldri tilbudt at han skal sove der. Men det er ikke noe savn fra min side heller. Tror ikke han har noe vondt av å vente med å overnatte borte til han blir litt eldre. Jeg er sikker på at om jeg hadde spurt så hadde de sagt ja, men føler altså ikke noe behov for det.
Bøtteknott Skrevet 14. mai 2009 #6 Skrevet 14. mai 2009 Ja, det har vi heldigvis. Nå har ikke ungen kommet enda, men tantebarnet mitt er ofte hos foreldrene mine. ( ikke ofte, men når de blir spurt eller når de spør) Svigers kan jeg også tenke meg har lyst på overnattingsbesøk når poden blir stor nok. Det er første barnebarnet dems, og de har ventet leenge :-) Jeg har også hatt tanteungen hos meg, og synes det er kjempekoselig. Skjønner ikke helt hvorfor noen ikke ønsker barnebarna på overnatting. Er det fordi de er gamle og slitne, eller? Er jo enklere å ha de på overnatting enn å ha de kun på dagtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå