Gå til innhold

noen andre som opplever det samme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg flyttet fra barnefaren i slutten av september i fjor. i februar begynnte jeg å snakke med en ny mann,og nå er vi kjærester og har vært det i snart 2 måneder (ja,det gikk fort men vi følte det var riktig) jeg har to barn og det har den nye mannen min også... men nå begynner barnefar å true med barnevernet og familievern kontoret og ut i det vide og breie... han kommer med truende meldinger nesten hver dag, og mener at barna våre ikke har det bra nå som jeg har funnet meg en ny mann og sier at sønnen vår er blitt så tynn osv... men det er jo bare tull,barna mine liker jo kjempe godt den nye mannen min og han liker mine barn også=) barna mine og han sine barn går kjempe godt i lag også=) men jeg hvet ikke helt hva jeg skal gjøre i forhold til barnefar her.?

hva hadde dere gjort i en slik situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bry deg så mye om hva barnefar sier, men trå litt langsomt frem ang å involvere en ny mann så fort. Det synes ikke jeg er helt bra, både fordi det er kort tid siden bruddet med barnas far, og for barnas del i det å knytte seg til en evt stefar. DU bør være sikker på forholdet dere voksne mellom, før barn blir for involvert.

Barnefar er nok sjalu, og sjalusi gir mange rare utslag. Her prøver han kanskje å ramme deg der han føler han kan ha litt makt igjen over deg.

Skrevet

Jeg ville ikke foretatt meg noe. Ignorer truslene, ikke svar på dem. Hvis han i virkeligheten er så bekymret at han må gå til barnevernet, så bare la ham gjøre det. Forklar situasjonen til de som er i stand til å være saklige, og la barnefar seile sin egen sjø. Begynn for all del ikke å forsvare deg selv overfor ham. Det er bare som å hive bensin på bålet. Da forteller du ham jo at truslene fungerer etter planen.

Skrevet

ta vare på alle meldinger de kan komme deg til gode senrere hvis det blir mer tull.

Sånn elelrs er det nok mest sjalusi for at du har gått videre i livet.

Så kos deg med barna og den nye kjæresten og ikke la bf ødelegge.

Overse overse overse sier jeg.

Men som sagt ta vare på allt av meldinger.

Skrevet

tusen takk for gode svar=) jeg har begynnt å spare på meldingene nå,så han kommer ike så langt viss hann prøver å nekte på noe av det hehe...vi har begge to (jeg og han nye min) vært veldigt oppne helt fra starten av og vi er voksne personer begge to så vi syns egentlig ikke vi forhaster noe. har jo vært sammen ca 6 mnder når v i flytter sammen. han er nok sykelig sjalu for di at jeg har kommert meg over ham ja hehe....det skal ikke være lett me de\iss eksene våre=) igjen tusen takk=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...