Gå til innhold

IKM


gleder meg så ille, 5pp

Anbefalte innlegg

Når har det ikm neste gang?

Jeg har ikm ca 4 Juni, så det er rundt 1 uke til el...da blir det masse jobbing:=)

Håper vi lykkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har el nå på tirsdag, 19. mai! Og ikm tirsdag 2. juni! Blir veeeeldig spennende dette! Lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg er i første pp etter p-pilleslutt, så vet ikke helt når ikm er. Men om jeg skulle være så heldig å ha en stabil 28 dagers syklus med el med en gang, er ikm i slutten av uke 22. Jeg merker jeg er spent selvom det er liten sannsynlighet for at alt skal klaffe med en gang! Merker det skjer mye i kroppen om dagen, men det kan like gjerne være kroppen som prøver å kvitte seg med hormoner og komme til hektene igjen.

 

Vi får håpe vi alle lykkes med å få februar 2010babyer ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har littt varierende lengde på syklus, så har kjøpt meg en CB fertilitetsmonitor for å få litt mer oversikt:-) Og i dag viste den at jeg har EL! Så nå blir det spennende uker framover. Har IKM ca 1. juni, men kan være noen dager før eller etter.

 

Lykke til alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat registrert meg på barnimagen.no. Er i første prøveperiode.. EL i dag (!!) og IKM 2. juni.. håper veldig at alt har klaffet på første forsøk.. og må innrømme at jeg blir skuffet hvis jeg får mensen! Samtidig prøver jeg å fortelle meg selv at det er helt normal at det ikke klaffer med en gang! Men håper vi alle kan være kvalme og gretne sammen snart.. lol :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...