Gå til innhold

noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt første forsøk gitt rett vest i dag...

Fikk ut 23 egg, men bare 3 ble befruktet..

To av disse hadde delt seg fin, men hadde for mange kjerner til at de ville sette dem inn...

Noen som vet hva det betyr (dette med for mange kjerner) ?

Hilsen fra en deppa undrer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Så utrolig leit å høre! Det må være tungt, med alt man går gjennom i forkant også.

Jeg vet dessverre ikke hva dette med kjerner betyr, men anbefaler deg å få et møte el ordentlig snakk m legen som tok avgjørelsen. Dere må jo kunne få en forklaring på hvorfor de tok den avgjørelsen, og kanskje få vite hva som kan være årsaken. Spør og spør, ingen ting værre enn å ikke vite.

Lykke til videre og håper dere finner mot til nytt forsøk senere.

Skrevet

Hei Håpefull!

Så utrolig kjipt at forsøket ditt gikk i dass i dag, vet akkurat åssen du har det..

vet ingenting om kjerner, aldri hørt akkurat den formuleringen før, kan de ha ment fragmenteringer?? Bare ring og spør, eller be om et møte, man føler seg så mye bedre når man forstår hva ting betyr og ikke bare blir sittende og klø seg i hodet liksom!

Ville bare sende deg en trøsteklem, håper dere er kjapt tilbake i ivf-karusellen..!:)

Stor klem,

Skrevet

Det var leit... og dette er dessverre alltid vanskelig. Jeg vet like lite om dette som de over. men for all del ring og spør.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...