Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Nå har jeg hatt skikkelig magesjau 3 netter på rad, men er helt fin i magen om dagen. Skjønner ikke hva som skjer! Flere? Er 37+2.
Gjest Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Jaaaa... Jeg gjør Helt forferdelig. Trodde søren meg jeg fikk rier andre gangen dette skjedde, skjønte fort at det var feil Er forresten 31 +3
Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 "Godt" vi er flere da=) Det er, bokstavelig talt, noe dritt! Hehe... Men det går fort over da, heldigvis. Og er bare på natta. Men i kveld er jeg kvalm også. Argh, lei av å være gravid nå!
Frukten og To små Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 jeg har det av og til, hvis det har gått en dag eller to uten bais.. har forresten også våknet opp og trodd at det kunne vært rier...
Gjest Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 jeg har ikke diare men skikkelig mageknip...egentlig både natt og dag.Ganske ofte:( gjør skikkelig vondt men varer heldigvis ikke så lenge,men jeg tenker på fødsel hver gang jeg får det ...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå