4barns mor Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Noen som vet? Er liksom så lettvint å bare stappe det i oppvaskmaskina..
babylu er blitt mamma:) Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Jeg putter det ihvertfall inn der:) har gått fint det!
babydilla Skrevet 17. mai 2009 #5 Skrevet 17. mai 2009 hei, Faktisk så går nesten alt. Ikke legg kniver, eller universalskreller i oppvaskmaskinen. Helst ikke eggedeleren. Elegance skålene blir matte(altså mister sin glans) ved mange vask i oppvaskmaskin. Silikon produktene kan lvaskes i oppvaskmaskin, men det beskyttende laget som gjør at ting ikk brenner seg fast- avtar etter lang tid i oppvaskmaskin:) Er du veldig fornøyd med tupperware kan du bli konsulent:) da får du 27% på alt, noe til intropris og mangen gratisprodukter:) Hilsen en TW teamleder:)
nesten30 Skrevet 17. mai 2009 #6 Skrevet 17. mai 2009 Tupperware produsert etter 1982/83 (tror jeg det var) kan man fint putte i oppvaskmaskinen. Dersom man putter knivene inni vil de bli sløve etter en stund, men det er jo bare å slipe dem:) Bladet til grønnsaksskrelleren vil ruste..... men nytt blad er ganske billig og går an å kjøpe som reservedel. Sprøyteposen skal IKKE i oppvaskmaskin, det er tydelig merket på posen, men tutene går i oppvaskmaskin. Keramiske krydderkverner skal ikke i oppvaskmaskin, men de skal ikke vaskes i vann i det hele tatt..... kun vaskes med salt. Alle blanke og gjennomsiktige "glass-lignende" produkter som Elegance og Preludio-skålene vil bli matt ved mye vask i oppvaskmaskin.
*Nelly* Skrevet 18. mai 2009 #7 Skrevet 18. mai 2009 Den gule oste klokka, lokket der, kan jeg putte det i maskinen? Husker altså ikke hva som ble sagt om det...
nesten30 Skrevet 18. mai 2009 #8 Skrevet 18. mai 2009 den har jeg ikke, så det er jeg usikker på. Kontakt en forhandler eller distributør, så får du svar:) Dersom osten skulle ha myglet i osteklokken (sånt skjer når man glemmer og sånn) bør du skylle den med kaldt vann og fryse den i en liten uke før du vasker den. Mugg smitter nemlig hvis en putter den i oppvaskmaskinen og en dreper ikke muggsoppen:(
LilleBanan blir storebror Skrevet 18. mai 2009 #9 Skrevet 18. mai 2009 Osteklkka kan du putte i maskina, men IKKE det filteret som er på toppen av lokket. Det blir fort ødelagt i oppvaskmaskinen og osteklokka mister all effekt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå