Gå til innhold

Kan man putte tupperware i oppvaskmaskina?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? Er liksom så lettvint å bare stappe det i oppvaskmaskina..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg putter det ihvertfall inn der:) har gått fint det!

Skrevet

Flotters.. :o) Takk for svar.. :o)

Skrevet

hei,

 

Faktisk så går nesten alt.

 

Ikke legg kniver, eller universalskreller i oppvaskmaskinen. Helst ikke eggedeleren.

 

Elegance skålene blir matte(altså mister sin glans) ved mange vask i oppvaskmaskin.

 

Silikon produktene kan lvaskes i oppvaskmaskin, men det beskyttende laget som gjør at ting ikk brenner seg fast- avtar etter lang tid i oppvaskmaskin:)

 

Er du veldig fornøyd med tupperware kan du bli konsulent:) da får du 27% på alt, noe til intropris og mangen gratisprodukter:)

 

Hilsen en TW teamleder:)

Skrevet

Tupperware produsert etter 1982/83 (tror jeg det var) kan man fint putte i oppvaskmaskinen. Dersom man putter knivene inni vil de bli sløve etter en stund, men det er jo bare å slipe dem:) Bladet til grønnsaksskrelleren vil ruste..... men nytt blad er ganske billig og går an å kjøpe som reservedel. Sprøyteposen skal IKKE i oppvaskmaskin, det er tydelig merket på posen, men tutene går i oppvaskmaskin. Keramiske krydderkverner skal ikke i oppvaskmaskin, men de skal ikke vaskes i vann i det hele tatt..... kun vaskes med salt. Alle blanke og gjennomsiktige "glass-lignende" produkter som Elegance og Preludio-skålene vil bli matt ved mye vask i oppvaskmaskin.

Skrevet

Den gule oste klokka, lokket der, kan jeg putte det i maskinen? Husker altså ikke hva som ble sagt om det...

Skrevet

den har jeg ikke, så det er jeg usikker på. Kontakt en forhandler eller distributør, så får du svar:) Dersom osten skulle ha myglet i osteklokken (sånt skjer når man glemmer og sånn) bør du skylle den med kaldt vann og fryse den i en liten uke før du vasker den. Mugg smitter nemlig hvis en putter den i oppvaskmaskinen og en dreper ikke muggsoppen:(

Skrevet

Osteklkka kan du putte i maskina, men IKKE det filteret som er på toppen av lokket. Det blir fort ødelagt i oppvaskmaskinen og osteklokka mister all effekt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...