Gjest Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Jeg venter på at en HCG verdi prøve skal bli ferdig analysert. Pga lav stigning av HCG, så tok jeg ny prøve i går. Det føles som en evighet å vente. Jeg har allerede ringe legesenteret to ganger i dag. Jeg håper så innmari at denne prøven viser en flott stigning. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå. Vondt i magen pga jeg er spent.
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Uff da. Å dyrke prøven tar ikke lang tid, burde være klar i løpet av dagen (innen kl 15.00). Men det er ofte at ikke legene på sykehuset har godskrevet dem innen den tid, og da blir de ikke ofentliggjort i dine prøvepapirer før senere. Om du tok prøve på eksternt sted (sykehus) og de skal sende over prøvesvar til primærlege, tar dette som regel 2 dager fra du tok prøven til de har fått svaret fra sykehuset. Altså, du vil ikke få svar før til mandag. MEN, jeg krysser fingrene for deg og håper du får svar i løpet av dagen og at det har steget bra nå.
Gjest Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Da har jeg fått svar. Den har steget fra 246 til 521 på 2 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå