MTMT Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Jeg hadde min siste mens den 26 mars. Den 23 april fikk jeg satt inn kobberspiral. Gynekologen spurte meg om når jeg hadde mens sist, og jeg sa at jeg sikkert får den om noen dager. Da hun undersøkte meg sa hun at det IKKE så ut som om mensen var rundt hjørnet helt ennå. Jeg blødde ikke noe dagen den ble satt inn, men de neste 4-5 dagene blødde jeg nokså mye, litt mer enn jeg pleier under mensen. Hun sa jo at jeg kunne blø litt etter at den var satt inn så jeg tenkte at det var derfor jeg blødde. Men nå er det 14 mai og jeg har enda ikke fått mensen!!! Så det jeg tenker nå er om den blødningen jeg hadde i slutten av april faktisk var mensen?? Dere som har satt inn kobberspiral, hvor mye blødde dere dagene etter at den ble satt inn??
tante grusom master of law Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Jeg hadde noen småblødninger, men det var langt fra mensenmengde på disse.
fox`y Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 jeg blødde i 2-3 dager etter den blle satt inn. så fikk jeg mensen ca 14 dager etter. blødningene mine varer fra 8-14 dager vær mensen periode + at jeg kan ha blodig utflod innimellom. jeg blør ganske mye oxo men d er bedre enn å ha noen form for hormoner:) d er mulig d var mensen du fikk rett etter innsettingen ja:) kansje syklusen ble litt forsøvet? eller kan du være gravid?
MTMT Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2009 Det var liksom så mye blod i forhold til det hun forklarte at jeg kunne få etter innsetting... Litt småblødning sa hun. Men jeg blødde altså mer enn en vanlig mens. Har ikke hatt noen form for blødning etter dette, litt utflod, men ikke noe blod. Spiralen sitter som den skal, han kjennt etter trådene flere ganger. Jeg og min samboer har selvsagt hatt sex så muligheten for graviditet er jo tilstede men... Kanskje jeg bare skal kjøpe meg en test? Føler meg ikke gravid. Er i fin form og kjenner meg normal.
Kamomille Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 Jeg hadde bare spoblødning i et par dager etter innsetting. Husker ikke hvor lang tid det tok før jeg fikk mensen, men da den kom var det en veldig kraftig blødning. Blødde mye er og lenger enn vanlig mens. Det er ganske vanlig å oppleve kraftigere mensblødninger etter innsetting av kobberspiral. Jeg opplevde de føste 6 blødningene som veldig kraftige og langvarige og angret en stund på innsettingen. Men når har det roet seg. Har litt kraftigere blødninger enn før, men varigheten er nå nede på normalt nivå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå