Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Barnet vårt er nå 3 år. Jeg vil svært gjerne ha en til, og begynner å få mannen på gli også. Har gått på cerazette i et år nå. Det deilige er at jeg ikke får mensen, når jeg går på den. Men sexlysten = null. Vet ikke om det er pga pillene. Har hatt dårlige perioder mht sexlyst uten piller tidligere også. Nå må jeg evnt få tak i mer av pillene, siden jeg tok det siste brettet. Men burde jeg heller kutte de ut nå? Vil egentlig vente til etter sommeren med å bli gravid, siden det er mye som skjer denne sommeren, men man vet heller aldri når det klaffer. Kjipt å få tilbake mensen også, men hadde vært fint med en promille sexlyst iallefall... Hva hadde dere gjort? Hadde vært takknemmelig for synspunkter!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Dropp pillene og kjøp kondomer. På den måten får du hormonene ut av kroppen, men kan vente med å prøve til etter sommeren.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Jeg tror jeg hadde fått tak i flere piller og tatt de til jeg virkelig ville bli gravid. Mest fordi jeg syns det er så utrolig praktisk med pillene, både pga. prevensjon, og fordi det er kjekt å vite akkurat når jeg får mensen. Og hvis pillene gjør at du ikke får mensen i det hele tatt, så hadde jeg ihvertfall tatt de!!! :-)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Takk for svar begge to! Er enig i det begge skriver. Er usikker altså. Vanskelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå