Gå til innhold

Hva hadde dere gjort? Ang. prevensjon og evnt. barn nr to...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet vårt er nå 3 år. Jeg vil svært gjerne ha en til, og begynner å få mannen på gli også.

Har gått på cerazette i et år nå. Det deilige er at jeg ikke får mensen, når jeg går på den. Men sexlysten = null. Vet ikke om det er pga pillene. Har hatt dårlige perioder mht sexlyst uten piller tidligere også.

Nå må jeg evnt få tak i mer av pillene, siden jeg tok det siste brettet. Men burde jeg heller kutte de ut nå? Vil egentlig vente til etter sommeren med å bli gravid, siden det er mye som skjer denne sommeren, men man vet heller aldri når det klaffer. Kjipt å få tilbake mensen også, men hadde vært fint med en promille sexlyst iallefall... Hva hadde dere gjort? Hadde vært takknemmelig for synspunkter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp pillene og kjøp kondomer.

På den måten får du hormonene ut av kroppen, men kan vente med å prøve til etter sommeren.

Skrevet

Jeg tror jeg hadde fått tak i flere piller og tatt de til jeg virkelig ville bli gravid. Mest fordi jeg syns det er så utrolig praktisk med pillene, både pga. prevensjon, og fordi det er kjekt å vite akkurat når jeg får mensen. Og hvis pillene gjør at du ikke får mensen i det hele tatt, så hadde jeg ihvertfall tatt de!!! :-)

Skrevet

Takk for svar begge to! Er enig i det begge skriver.

Er usikker altså. Vanskelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...