*MariDuBedårer* Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Hver dag:))) og oftere dersom behov (feks etter trening eller etter en svett dag på jobb) Du da?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 etter behov, kan godt gå med de samme sokkene i 3 dager om jeg ikke blir våt eller skitten på andre måter. Har føtter som aldri lukter.
Lene~mor til tre Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 Noen ganger hver dag, men kan også gå opptil 3 dager før jeg skifter.
Vinden blåser Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2009 klarer ikke kle på meg brukte sokker jeg...det ligger en psykisk sperre på det..klarer det rett og slett ikke..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. mai 2009 #8 Skrevet 14. mai 2009 Hver dag, syntes det er ekkelt med føtter og sokker hehe.. Men en svetter i føttene, og sokkene blir trødd på hele dagen og mister sin evne til og puste, så blir tettere jo lengre en går med dem, og lettere får en fuktig hud som gir skader.. Jeg skifter også etter trening og jobb. Lærer også barna til og skifte sokker hver dag.
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. mai 2009 #10 Skrevet 14. mai 2009 Jeg skifter de innerste hver dag + midt på dagen om jeg dusjer. Om vinteren går jeg alltid med tynne ullstrømper utpå. De skiftes hver gang jeg dusjer som regel. Barna og sambo skifter også hver morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå