fru tekopp Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Er det riktig å ha så vondt i magen at man blir kvalm av det? Det er liksom rett under knappen på buksa... Er jo kvalm fra før, men dette hjelper IKKE! Sitter på jobben, men vil helst hjem og legge meg. Også jeg som har invitert mamma'n min på bursdagselskap i dag også! (Mamsen sin bursdag...) Er i min 6. uke nå... Føles nesten som kynnere, men det er jo ALT for tidlig! (er det ikke?)
fru tekopp Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. mai 2009 Hmmmmmm..... Det hjalp å åpne knappen og smekken, gitt! Men kan jo ikke gå rundt sånn hele dagen. Er liksom hemmelig ennå.... Ja, ja. Vide, store gode bukser i morgen da.
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 sku akkurat til a si det, hjelper a apne pa smekken, litt kjipt men ma holde ut en mnd til i allefall, litt tidlig med mammakler i uke 8+3.
fru tekopp Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2009 Hehehe... Det enkle er ofte det beste! Tji-hi! Driter i om jeg må ha mamma-klær før 12 uker. Orker ikke vondt i magen.... Får heller dra en lang genser utenpå og kalle det mote!
lykkelig_85 Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 Er selv i uke 8 og jeg sier bare... tunika og tights =) herlig å gå i=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå