Gå til innhold

Er visst noe på gang.............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk lurt mannen til litt sengevals igår kveld, 1 time senere gikk slimproppen, med påfølgende rier i ca 2 timer.

Ringte til JM i morges, og fikk komme inn til en sjekk : 4 cm og helt myk, Hun strippet meg og gav meg akupunktur. så nå sitter jeg og teller rier.... 3 på ti minutter... får bare håpe det ikke gir seg denne gangen også.... Har forresten 10 dager til termin. Men er meget klar, etter falsk alarm for 3 uker siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå så spennende:o) Krysse fingrene for deg og ha masse masse lykke til:o) (Misunne)

Skrevet

Det går nok bedre denne gang! Ønsker deg masse lykke til :) Snart sitter du med bebisen i hendene :)

Skrevet

Oi, så spennende. Håper du blir mamma i dag. Jeg har også vært til jordmor og blitt strippet i dag. 2cm åpning og veldig myk, men kjenner ingen rier. Skulle hjem og bevege meg litt og kjenne om det skjer noe. Kanskje det er dagen vår i dag da =0)

Skrevet

Håper og det skjer noe.

Pusler litt rundt hjemme, med å gjøre klar overnattingsbagger til de andre 3 ungene, 17- klær osv.

Orker ikke ringe mannen riktig enda, litt dumt å dra ham hjem fra jobb hvis det er falsk alarm ( Igjen )

Har rier, men de er ikke så sterke, og fremdeles uregelmessige.

Har funnet frem vaskebøtta.... kanskje det tar seg opp da.

Skrevet

Du får vaske litt og holde deg litt aktiv, så skal du se at det skjer noe snart!

:)

Spennende dette. Du får holde oss oppdatert om du klarer!

Lykke til!

Skrevet

Ble lurt jeg...... Det stoppet igjen.... Var i aktivitet hele dagen, med husvask, fotballkamp med de to største og ellers daglige gjøremål. Ikke en eneste kynner.

Og nå sitter jeg igjen og teller rier......... Hatt uregelmessige tak siden kl 5 i morges, tør ikke håpe på at det ikke gir seg....

Trøster meg med at de er annerledes denne gangen... mer vondt og trykker mer nedover. Skal se om det fortsetter en time til, da ringer jeg JM, har 2 timer til sykehus.... ikke verdt å vente for lenge...

Skrevet

Dette minner meg litt om fødselen til ei jeg kjenner. Hun hadde det sånn over 2-3 dager før det virkelig tok seg opp. Så det skjer nok noe snart skal du se :)

Skrevet

Ifølge JM er det vanlig hos flergangsfødene. Har ikke hatt det slik de andre 3 gangene... da har det ikke vært tvil... Håper det snart er over, er litt lei av dette tullet. Blir litt sliten av dette.

Skrevet

ja, det skjønner jeg! Du må bare holde motet oppe! Det er snart over.

Jeg har derimot enda 71 dager igjen til termin. Er så lei allerede. Formen har vært dårlig det meste av svangerskapet og jeg får ikke lov å jobbe mer frem til fødsel (fare for fortidlig fødsel, fødte fortidlig sist). Så det føles som en evighet til fødsel. Du får tenke på det, så går det nok litt lettere :)

Skrevet

Har og gått sykemeldt pga truende for tidlig fødsel.... fødte uke 35 sist.......Og bekkenløsning fra h.....

Og dette svangerskapet har sneglet seg av gårde......... selv om jeg har 3 fra før, og nok å henge fingrene i. Er glad det nærmer seg slutten !!!! Misunner ikke deg som har så lenge igjen, men pussig nok så virker tiden kortere når man ser bakover enn når man ser fremover.

Skrevet

Jeg fødte også i uke 35 sist. Har du fått noen forklaring på hvorfor?

Jeg har fått beskjed om at det kunne være pga kynnere som jeg var veldig plaget med. Har vært plaget med det nå også. Men kjenner at det har rpet seg veldig nå som jeg er fult sykemeldt igjen.

Har du vært plaget av kynnere?

Skrevet

Nei fikk vel aldri noe svar hvorfor, har hatt masse kynnere denne gangen, kan ikke huske om det var like ille sist. Opplevde også bedring etter full sykemelding. Dvs jeg har gått på svangerskapspenger.

Har forresten rier enda, noe uregelmessig og ikke alle er like vonde, men de er der. Driver og organiserer barnevakt.....

Skrevet

Du får holde meg/oss oppdatert! Spennende da! Og igjen lykke til, for nå tror jeg det skjer noe! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...