Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Hvordan er de i forhold til hjemlaget middag. Sånn på sunhetsskalan tenker jeg på. Pleier ikke å kjøpe de, men er dårlig idag og etter å ha klart å dra med meg to til butikken så orker jeg ikke å begynne å lage middag. Når det er sånn blir det jo gjerne middagsglass på minste og pizza eller pølse på meg og største. Men er ikke så veldig fan av å fore ho med pizza og pølser, og ho er ikke akkurat elsker av disse tingene. Så idag kjøpte jeg en av disse fiskerettene og delte på de. Torsk i purresaus med poteter og gullerøtter. En pakke holder jo til begge to.(største elsker fisk.) Det jeg tenker på er at det må jo være sunnere en å spise pizza ihvertfall. Men er det sunt? Og hva er egentlig best i forhold til minste. Et sånt ferdig middagsglass med noe eller fisk fra fjordlandpakke? Noen som vet? Har karnsje vært noe tester på slikt jeg ikke har fått med meg eller noe.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 De følger sunnhetsforskrifter. Så det er nok sunnere å servere fjordland enn pizza og pølse. Selv om ingen dør av pølse og pizza en gang i blandt.
Gjest Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Et middagsglass er jo "perfekt" så det skal jo gjøres godt å bli bedre enn det. Fjordland er ikke så ille (MYE bedre enn pølse og pizza, i allefall), litt skjev fordeling med at det er litt lite protein, men greit nok.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Fjordlandsvarianten med fisk er bedre enn pølse/pizza, men inneholder som all ferdigmat, lite proteiner og mye salt. Hva med en laksefilet (type Findus f eks) som du trekker i 6-7 minutter, saus av en pakke yoghurt med noen (mange?) skiver agurk i og en klatt potetmos type pose. Tar IKKE lenger tid å lage til enn en pakke Fjordland. Og er mye sunnere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå