Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 hehehe, sorry, trodde det sto "hva kan man si". Blomster er jo fint. Kommer litt an på hvor gode venner dere er.....
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Regner med du tenker på noe til mamma'n og ikke til baby? Jeg ville gitt noe hun kunne bruk på seg selv! Velværeprodukter for eksempel? En god bodylotion eller hårkur. Det hadde i hvertfalll jeg satt pris på ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 Kommer jo an på hvor mye det skal koste. Massasjetime, hudpleie, smykke, en pakke med eks. gode kremer, sjampo+balsam, skrubbekrem, skrubbevott, bodylotion etc.
Sjarmi Skrevet 14. mai 2009 #6 Skrevet 14. mai 2009 Ja enig i de over. Bodylotion som lukter godt, skrubb, oljer til badekar hvis hun har det. Eller et lite smykke.....armbånd kanskje:-) Men jeg hadde blitt kjempe glad for en god dusjsjampo eller en bodylotion. Så snill du er som tenker på mamma'n og ikke bare babyen:-)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #7 Skrevet 14. mai 2009 Tusen takk for svar! Og tusen takk til deg Sjarmi:) Tenker slik at babyen får jo i bøtter og spann uten vårt bidrag uansett, så hvorfor ikke gi mamma`n en fin gave også
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #8 Skrevet 14. mai 2009 Jeg fikk en kurv med "luksusmat"; gode oster, oliven, godt brød, etc - den falt i smak, ja.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #9 Skrevet 14. mai 2009 Et nytt klesplagg, f.eks. en tunika. Nybakte mammaer er ofte ganske frustrerte, fordi de ikke kommer seg inn i sine gamle klær mens de holder på å spy av gravidklærne. Da er det deilig med noe nytt som PASSER, slik at man kan føle seg litt mer "fresh".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå